Gå til innhold

Hva skulle du egentlig hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Britt, Aagot, Tonje, Kari, Anne eller Oona eller en kombinasjon av noen av navnene. Navnet jeg fikk er ikke veldig ulikt et av forslagene.

Om jeg ble gutt ville det blitt Gunleik, Sverre, Austin eller Kyrre. Alle utenom Kyrre hadde vært helt OK.

Gunleik? Ok?

Næææ? :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Sofline

12

• Gemini

8

• laban

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I følge foreldrene mine bestemte de seg for kun ett navn under hvert svangerskap, og det slo til med riktig kjønn hver gang!!!

Og dette var leeeeenge før ultralyd....;-)

Så jeg skulle ikke ha hett noe annet.

Men egentlig skulle jeg vel bare vært en flekk på lakenet, så man får være glad man er til! ;-)

Jentungen1365380808
Skrevet

Ola Kristoffer... Takker Gud for at jeg ble jente ;)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg skulle hete Rolf, mora og faren fikk sjokk da jeg kom ut og var JENTE :o)

Vet du, jeg forbinder ingenting positivt med Rolf? Rart...

Det er noe med guttenavn på R :)

Skrevet

Jeg het Mari da jeg var baby. Vet ikke hvor lenge de dreiv med det der, dager eller uker? Men de fant ut jeg ikke passet til å hete det. Så tenkte de litt på Silje Henriette. Men droppet tilslutt mellomnavnet.

Skrevet

Faren min ville at jeg skulle hete Merethe, og jeg er veldig glad for at moderen ikke gikk med på det. Jeg er bare ingen Merethe.

Petra var også aktuelt. Og Elsa. De to kunne jeg nok levd med:-)

Skrevet

Vet du, jeg forbinder ingenting positivt med Rolf? Rart...

Det er noe med guttenavn på R :)

Jeg liker heller ikke det navnet men jeg skulle da oppkalles etter farfaren min som døde veldig tidlig.

Jeg er veldig glad for at jeg er hunkjønn i steden så jeg slapp å hete det, jeg ble i steden oppkalt etter mormora mi.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Faren min ville at jeg skulle hete Merethe, og jeg er veldig glad for at moderen ikke gikk med på det. Jeg er bare ingen Merethe.

Petra var også aktuelt. Og Elsa. De to kunne jeg nok levd med:-)

Det er bare tull. Du kunne ikke levd med Petra. Du er ingen Petra. Med mindre du er en 80 år gammel kone med høner, og det er du beviselig ikke, er du ingen Petra.

Petra har høner.

Skrevet

Nora eller Julie. Henrik om jeg ble gutt. Men ble oppkalt etter bestemoren min, så ble ingen av delene.

Skrevet

Det er bare tull. Du kunne ikke levd med Petra. Du er ingen Petra. Med mindre du er en 80 år gammel kone med høner, og det er du beviselig ikke, er du ingen Petra.

Petra har høner.

*Snøfter og stritter med piggene* Petra er knalltøft! Angrer litt på at jeg ikke sto på hadrere for å få Petra som andre fornavn til datteren min! Min mormor het Petra og hun var et kjempemenneske!

Skrevet

Petra har høner.

*Snøfter og stritter med piggene* Petra er knalltøft! Angrer litt på at jeg ikke sto på hadrere for å få Petra som andre fornavn til datteren min! Min mormor het Petra og hun var et kjempemenneske!

Skrevet

Jeg skulle hete Astrid, Nina, Marit, Ingeborg el Sigrid, men det ble ingen av de. Ble tilslutt oppkalt etter mormora mi

Hadde jeg vært gutt hadde jeg sannsynligvis hett Thomas, Anders, Bjørn, Lars Edvin el Erik

Skrevet

Mamma ville kalle meg: Abelone. Pappa sa han kunne gå med på Lone til nød. Dermed ble det et helt annet navn (heldigvis).

Der tror jeg jammen meg noen der opp passet godt på deg, siden du slapp å gå igjennom livet som Abelone ;)

Skrevet

Jeg skulle egentlig hete Helene, men foreldrene mine ombestemte seg.

De var redde for at det skulle bli Hellene, som de ville ha sagt der jeg kommer i fra.

He he, ei jente på hjemplassen min heter Jeanette. Hun ble hetende Sjannett (med trykk på første stavelse).

Skrevet

Ninni

men jeg ble gutt :(

Er det trist at du ble gutt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alle har en mormor eller gammel tante eller en gammel nabo av en gammel mormor eller en gammel tante, som heter Petra.

Men jeg tror navnet døde ut med våre forfedre. :)

Det er noe Helga eller Olga over Petra.

Skrevet

Alle har en mormor eller gammel tante eller en gammel nabo av en gammel mormor eller en gammel tante, som heter Petra.

Men jeg tror navnet døde ut med våre forfedre. :)

Det er noe Helga eller Olga over Petra.

"Det er noe Helga eller Olga over Petra."

he he, jeg hadde _alle tre_som grandtanter!!! Slå den! ;-)

Skrevet

Der tror jeg jammen meg noen der opp passet godt på deg, siden du slapp å gå igjennom livet som Abelone ;)

det er jo Pulverheksa, jo!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...