Gå til innhold

Hva skulle du egentlig hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155679180' post='3245740]

Det var derifra jeg skulle få navnet mitt! :/

Seriøst? Oppkalt etter en popsang? *ho ho*

Husker en ukebladreportasje for ørten år siden, om en dame som hadde født i bilen (en Audi) på vei til sykehuset. Jenta ble kalt Aud - oppkalt _etter bilen_!!!!

Ikek noe galt med navnet Aud, men tenk å være kalt ppp etter en BIL, da? *rister på hodet*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Sofline

12

• Gemini

8

• laban

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skulle hete Sigbjørn...men så ble jeg født uten tut :o)

Skrevet

He he, ei jente på hjemplassen min heter Jeanette. Hun ble hetende Sjannett (med trykk på første stavelse).

Jeanette er gyselig. Jeg tror faktisk navnet ligger på topp på min Dette-skal-mitt-barn-i-alle-fall-IKKE-hete-liste.

Skrevet

Er det derfor amerikanske unger innimellom heter "Bud" tro? ;-)

Apropos "Bud":

Vet du hvorfor amerikansk øl er som å elske i en kano?

det er "fucking close to water"!! :-D

Skrevet

Jeanette er gyselig. Jeg tror faktisk navnet ligger på topp på min Dette-skal-mitt-barn-i-alle-fall-IKKE-hete-liste.

Jeg ville nok heller ikke kalt datteren min Jeanette, nei.

Skrevet

Apropos "Bud":

Du liker Monty Python? Jah? :)

laguna1365380434
Skrevet

Apropos "Bud":

I know! :-D Men jeg liker litt vannøl jeg da..Riktignok er buden tam,men rolling rocken er en helt straight og god drikkeøl! ;-)

Skrevet

Du liker Monty Python? Jah? :)

Ja det gjør jeg, men er den vitsen fra dem?? det visste jeg ikke!!

laguna1365380434
Skrevet

*lol*

DU?! Gudrun! Moro! :)

Hehe..Nei det hadde vært tarvelig..No offence til gudrunene rundt om, men det hadd bare ike vært riktig..;-p Ikke kjersti eller marte heller egentlig.

laguna1365380434
Skrevet

...og jeg skulle kanskje hett June.

Se der..;-) Kunne nesten vært nvnesøstre.

Skrevet

Seriøst? Oppkalt etter en popsang? *ho ho*

Husker en ukebladreportasje for ørten år siden, om en dame som hadde født i bilen (en Audi) på vei til sykehuset. Jenta ble kalt Aud - oppkalt _etter bilen_!!!!

Ikek noe galt med navnet Aud, men tenk å være kalt ppp etter en BIL, da? *rister på hodet*

Jammen det trenger da ingen å vite??? Kommer jo ikke så tydelig fram at det er en bil som har skylda for navnet der.

Tenk på barn født i en Lada tx..... Lada Karoline....

hihi

laguna1365380434
Skrevet

Jeg het Mari da jeg var baby. Vet ikke hvor lenge de dreiv med det der, dager eller uker? Men de fant ut jeg ikke passet til å hete det. Så tenkte de litt på Silje Henriette. Men droppet tilslutt mellomnavnet.

Det er pussig når de ombestemmer seg sånn..;-) Bror min nektet for at jeg skulle hete det jeg faktisk heter i nesten 2 år, og kalte meg konsekvent for Tone, for det syntes han var fint!

:-)

Skrevet

Jammen det trenger da ingen å vite??? Kommer jo ikke så tydelig fram at det er en bil som har skylda for navnet der.

Tenk på barn født i en Lada tx..... Lada Karoline....

hihi

Litt dumt å stå fram over to glansede sider i Allers vhis man ikke ville at andre skulle vite at ungen var oppkalt etter bilen!! ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Roger. Men jeg kom uten tut. Brutter'n heter Roger. Glad han ikke heter Råger, det er nemlig litt værre ;o)

Skrevet

Litt dumt å stå fram over to glansede sider i Allers vhis man ikke ville at andre skulle vite at ungen var oppkalt etter bilen!! ;-)

Vel....skal vel være enig med deg i den da :)

Men Lada Karolina da;p

Skrevet

Vel....skal vel være enig med deg i den da :)

Men Lada Karolina da;p

Mener å huske at jeg som barn leste en bok der ei jente hadde kalt opp favorittdukka si etter tantas bil, fordi det var så fint navn.

Husker ikke helt - var det Chrysler, tro??

Skrevet

Hvis jeg får noen skal hun hete Carola og han Elvis.

Skrevet

Ja det gjør jeg, men er den vitsen fra dem?? det visste jeg ikke!!

Der jeg har fått den med meg vaffal ;)

Skrevet

Hvis jeg får noen skal hun hete Carola og han Elvis.

Stakkars Elvis som kommer i sådant selskap! Hva med å heller bruke Dolly? ;-)

Hvis du er interessert i amerikanske navn generelt, uten at de nødvendigvis er på en kjendis, så har jeg alltid vært litt svak for Biff!

Du kødder ikke med en som heter Biff - det er ihvertfall sikkert!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...