Gå til innhold

Hva skulle du egentlig hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Assistenten til Leatherman heter biff, en rund svart mann.

Leatherman? Verktøyet?

Eller mente du Letterman?

En av personene i "Tilbake til fremtiden" (skurken) heter også Biff. I den norske Mad-parodien het han Kotelett.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Sofline

12

• Gemini

8

• laban

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Det er tantenavn. Ingen bruker tantenavn.

Barna våre derimot... du skal ikke se bort fra at du får barnebarn som heter Gerd og Ruth.

Datteren min har et kosedyr som heter Gunhild.

Flere av de jeg vet om som får barn nå kaller barna sine "gamle" navn faktisk?

Magda, Elsa, Embla, Nora...

Skrevet

Leatherman? Verktøyet?

En av personene i "Tilbake til fremtiden" (skurken) heter også Biff. I den norske Mad-parodien het han Kotelett.

Var vel særlig typer som han i Tilbake til fremtiden jeg ser for meg når man hører navnet "Biff"! ;-)

Skrevet

Jeg skulle egentlig hete mye. Det siste jeg egentlig skulle hete før de endelig klarte å bestemme seg, var Mette.

Skrevet

Assistenten til Leatherman heter biff, en rund svart mann.

Leatherman? Mener du Letterman? ;-)

Skrevet

Som pedagogisk mamma oppklarer jeg gjerne, igjen og igjen :)

Senest i forrige uke var sønnen min litt usikker på hva som var hva av deodorant og desperant. Moderne barn må forholde seg til mange fremmede verdensbilder og begreper...

Og jeg, som ikke har lest Harry Potter (og knapt nok sett en av filmene), skjønte ikke noe av ordet desperant her nå. Ikke før jeg googlet det da :-)

Skrevet

Og jeg, som ikke har lest Harry Potter (og knapt nok sett en av filmene), skjønte ikke noe av ordet desperant her nå. Ikke før jeg googlet det da :-)

...og hva gjør egentlig disse monstrene i en tråd om navn? :-))

Skrevet

Leatherman? Verktøyet?

Letterman. Ser -så- mye på TV.

Skrevet

Så flittig dol'er du er! :-)

"Google først - spør etterpå!"

:-D

Skrevet

Leatherman? Mener du Letterman? ;-)

Pedant-pirk-ekspert?

:-)

Skrevet

Jeg får ikke sove - jeg tror det er en dødseter eller en deodorant i skapet!

Hm - nå må jeg ikke gi junior, lakenskrekkens konge, noen gode ideer...

Ingenting er så skummelt som å ha en deodorant i skapet!!! UÆÆÆÆHHHHHH!!!!!

;-)

Skrevet

En gammel slektning syntes jeg skulle hete Maria Magdalena, oppkalt etter to bestemødre.

Heldigvis var ikke mine foreldre helt enige i det. ;)

Skrevet

Så flittig dol'er du er! :-)

"Google først - spør etterpå!"

:-D

Har ikke så mye å gjøre med at jeg ville være flittig. Bare redd for å spørre om noe HELT opplagt, som jeg burde visst hva var... hehe

Skrevet

...og hva gjør egentlig disse monstrene i en tråd om navn? :-))

Hva er vel en lang DOL-tråd uten en avsporing eller ti? :-)

Skrevet

Har ikke så mye å gjøre med at jeg ville være flittig. Bare redd for å spørre om noe HELT opplagt, som jeg burde visst hva var... hehe

*he he* Kjenner igjen det der! ;-)

dessuten så tar det ikke lange tida å google noe, da.... *S*

Gjest Persille
Skrevet

:)

Ikke ta det så tungt, tanter er gode å ha når det røyner på :)

Skrevet

Ville du heller hett Austin eller Gudleik enn Kyrre!?

Jepp, altså ikke Gudleik, men Gunleik.

Skrevet

Seriøst? Oppkalt etter en popsang? *ho ho*

Husker en ukebladreportasje for ørten år siden, om en dame som hadde født i bilen (en Audi) på vei til sykehuset. Jenta ble kalt Aud - oppkalt _etter bilen_!!!!

Ikek noe galt med navnet Aud, men tenk å være kalt ppp etter en BIL, da? *rister på hodet*

Ja! *lol*

Det var vel på ett eller annet nachspiel at de fant ut en ev. datter skulle hete Laila! He he

Heldigvis tok de til vett og det er noe helt annet de valgte ;)

Skrevet

Mona eller Tove Mette....

Jeg kunne forøvrig ikke hett noe annet enn det navnet jeg endte opp med :-)

Skrevet

Mor ville jeg skulle hete x y, far ville jeg skulle hete y z, så derfor ble det x y z.

Jeg har med andre ord 3 lang fornavn, et dobbelt etternavn som fødenavn og min manns etternavn i tillegg. Kan tro jeg skriver og skriver når jeg må skrive fullt navn...

Jøjemeg... Det skal jeg fortelle kjæresten hvis vi får barn og jeg helst vil ha to fornavn og to etternavn på ungen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...