Gå til innhold

Alenemamma...*gråter*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får skrive det alle tenker men som snille dolere er for greie til å skrive:

Du høres hysterisk ut. Det er ikke sånn at fyren skal ut i en livsfarlig krig og være borte i 3 år. Det er snakk om 6-8 uker i militæret før han får gode permmuligheter.

Herregud.

Men husk at de har en liten baby, da SDD!

Det er forskjell på å sende kjæresten sin i militæret og på å sende faren til sitt tre måneder gamle barn dit.

Dessuten er det sikkert verst i begynnelsen, så gi dama litt slakk!

*streng*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Lillemus

4

• Mrs. Wallace

4

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men husk at de har en liten baby, da SDD!

Det er forskjell på å sende kjæresten sin i militæret og på å sende faren til sitt tre måneder gamle barn dit.

Dessuten er det sikkert verst i begynnelsen, så gi dama litt slakk!

*streng*

Jeg vet de har et barn, og det er derfor jeg uroer meg. Dama må ta seg sammen - for ungens skyld.

Det er snakk om halvannen til to måneder, og det er jo ikke sånn at han plutselig forsvant og ble borte. Hun har visst en stund at han skulle i militæret.

Himmel!

Skrevet

Ingen drømmesituasjon, men trekk pusten og si til deg selv at dette skal gå fint. Det er i alle fall godt at sønnen er så liten enda. Da slipper du å trøste en utrøstelig unge som savner pappaen sin. Ta kontakt med venninner og familie og sørg for at du har avlastning og noen å snakke med. Dette går bra:-)

Skrevet

Jeg vet de har et barn, og det er derfor jeg uroer meg. Dama må ta seg sammen - for ungens skyld.

Det er snakk om halvannen til to måneder, og det er jo ikke sånn at han plutselig forsvant og ble borte. Hun har visst en stund at han skulle i militæret.

Himmel!

Men du tror vel ikke hun kommer til å legge seg til i fosterstilling og ule i seks til åtte uker, heller?

Et sted må man kunne syte litt, og dette er da adskillig bedre grunn og sted enn mye annet jeg har sett.

Hun tar seg sikkert sammen og klarer alenetilværelsen flott, når hun bare får tørket tårene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men du tror vel ikke hun kommer til å legge seg til i fosterstilling og ule i seks til åtte uker, heller?

Et sted må man kunne syte litt, og dette er da adskillig bedre grunn og sted enn mye annet jeg har sett.

Hun tar seg sikkert sammen og klarer alenetilværelsen flott, når hun bare får tørket tårene.

"Men du tror vel ikke hun kommer til å legge seg til i fosterstilling og ule i seks til åtte uker, heller?"

Jeg må jaggu si jeg har begynt å tenke tanken.

Skrevet

"Men du tror vel ikke hun kommer til å legge seg til i fosterstilling og ule i seks til åtte uker, heller?"

Jeg må jaggu si jeg har begynt å tenke tanken.

Du får la tvilen komme tiltalte til gode, og heller go postal om hun skriver slike innlegg annehver dag de neste åtte ukene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får la tvilen komme tiltalte til gode, og heller go postal om hun skriver slike innlegg annehver dag de neste åtte ukene.

Jeg tenkte jeg skulle komme henne i forkjøpet før hun rakk å poste slike innlegg hver dag de neste 6-8 ukene. :)

Skrevet

*Host* Minner det noen her om meg på denne tiden i fjor? *Rødmer*

Skrevet

Huh? Kan jeg ikke huske!

*dyrker demensen*

Skrevet

Huh? Kan jeg ikke huske!

*dyrker demensen*

Bra. ;o)

Skrevet

Nei, det gikk oss aldeles hus forbi at dere var fra hverandre, savnet hverandre eller feiret gjensynet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle komme henne i forkjøpet før hun rakk å poste slike innlegg hver dag de neste 6-8 ukene. :)

Jeg lurer på hvordan svaret ditt hadde vært om innlegget var slik:

"Da var samboeren min reist... jeg stod opp klokken 4 for å smøre mat til henne, så bar det avsted på flyplassen... Det var så trist, for jeg får ikke se henne på 6-8 uker hvertfall, kan hende enda lengre også, vi vet ingenting. Jeg sitter bare her å gråter og gråter... da jeg kom hjem fra flyplassen hadde hun skrevet en koslig liten hilsen til meg på et ark som hun hadde gjemt på bordet.... et helt år borte fra meg og vår sønn på 3 mnd.. Jeg er så ufattelig lei meg"

Jeg lurer på om svaret hadde sett litt annerledes ut da.

Alle ville nok synes synd på mannen, som har ei kjerring som reiser fra en 3 måned gammel baby i et helt år og bare innom og hilser på sånn nå og da.

Jeg hadde fint taklet og vært hjemme med barna alene i flere uker. Det har jeg vært mange ganger.

Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde taklet det like godt med den førstefødte, da jeg bare var 24 år.

Det er en helt ny livssituasjon og en veldig koselig og spesiell tid, som jeg er veldig glad for at jeg kunne dele med mannen min.

Skrevet

Nei, det gikk oss aldeles hus forbi at dere var fra hverandre, savnet hverandre eller feiret gjensynet.

*Puster lettet ut* ;o)

Skrevet

*Trøsteklem*

Jeg føler så med deg. Det er kjempetrist for dere alle sammen.

Skrevet

Jeg får skrive det alle tenker men som snille dolere er for greie til å skrive:

Du høres hysterisk ut. Det er ikke sånn at fyren skal ut i en livsfarlig krig og være borte i 3 år. Det er snakk om 6-8 uker i militæret før han får gode permmuligheter.

Herregud.

Noen ganger mistenker jeg deg for å være alvorlig premenstruell.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen ganger mistenker jeg deg for å være alvorlig premenstruell.

Det hender jeg er det. Men bare tidlig om morgenen.

Skrevet

Det hender jeg er det. Men bare tidlig om morgenen.

Går det over sånn omtrent rundt når Dr Phil starter, kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Går det over sånn omtrent rundt når Dr Phil starter, kanskje?

Jau!

Gjest er det overhode mulig å svare slik?
Skrevet

*Trøsteklem*

Jeg føler så med deg. Det er kjempetrist for dere alle sammen.

Det er kjempe trist når noen har fått en alvorlig sykdom eller dør. Dette er forbannet tull.

Gjest selvsagt er det trist
Skrevet

Det er kjempe trist når noen har fått en alvorlig sykdom eller dør. Dette er forbannet tull.

Har du barn? Ville ikke du synes det var trist om pappaen måtte reise bort et helt år, og bare se dere på perm innimellom, når babyen bare var noen mnd gammel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...