Gå til innhold

Ungdomsskolestart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett det - men vi kjøpte til 4.klassingen også -den lignet mer på en vanlig bred firkantet ransel med helt lokk (slik de var da jeg var liten - hehe)

Men nederst her i denne listen ser du noe tilsvarende.

Håper det slår an! Det sparer jo ryggen veldig - og vår Plutt er så liten av vekst.

http://www.rkkonline.org/medlem.htm

Den der kan umulig være behagelig å bære på ryggen?

Skrevet

Den der kan umulig være behagelig å bære på ryggen?

De vi kjøpte er i alle fall det - jeg vet ikke hvordan du skrive skolesekk på fransk -for da kunne jeg sikkert funnet bilde - hehe

Skrevet

Vet du hvor man får kjøpt Jansport sekk?

Nei, beklager.

Vi kjøpte en for etpar år siden i en sportsbutikk, men jeg husker ikke hvilken det var.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vet du hvor man får kjøpt Jansport sekk?

Hos oss selges janssport sekker i veskebutikken.

Gjest Ungdomsskole
Skrevet

Hos oss selges janssport sekker i veskebutikken.

Takk, da forsøker vi der :-)

Skrevet

Uansett mote er det best med ryggsekk. Det brukte de fleste da jeg gikk på ungdomsskolen, selv om det var moderne med skulderveske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...