Gå til innhold

Flere missfornøyde ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heldigvis ikke kjøpt denne modellen, men et noen av mine venner har/hadde denne og frustrasjoen var ganske så stor etter de gikk i svart...

Stilig mobil igrunnen, men når den går i svart etter 14 dager, er den ganske udugelig:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fatter ikke at folk kjøper Nokia lenger. Alle vet at Nokia betyr problemer. I tillegg er den betraktelig dyrere enn lignende telefoner fra samtlige andre mobilleverandører.

Problemene med Nokia-telefoner har vedvart siden de første telefonene kom på markedet. Likevel tror åpenbart folket de skal skjerpe seg hver eneste gang de lanserer en ny telefon.

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk kjøper Nokia lenger. Alle vet at Nokia betyr problemer. I tillegg er den betraktelig dyrere enn lignende telefoner fra samtlige andre mobilleverandører.

Problemene med Nokia-telefoner har vedvart siden de første telefonene kom på markedet. Likevel tror åpenbart folket de skal skjerpe seg hver eneste gang de lanserer en ny telefon.

Jeg har bare gode erfaringer med de 4 Nokiane jeg har hatt :)

Gjest nokia 6280
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med de 4 Nokiane jeg har hatt :)

Jeg har også alltid hatt Nokia, og har vært kjempefornøyd, men ikke akkurat denne gangen :(.

Det er første gang jeg noen gang har måtte sende telefonen min inn til rep.

Skrevet

Nokia ble jeg ferdig med for mange år siden.

Men dette er jo utrolig kjedelig for alle det gjelder, da!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg startet med nokia (4 stk.) gikk deretter til SE, men nå i sommer kjøpte jeg nokia igjen.

Har hittil ikke hatt noe som helst problemer med mine nokia telefoner.

Skrevet

Hvordan hadde du det der forresten ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan hadde du det der forresten ?

Fantastisk fint.

Jeg skal tilbake.

Gjest signy tur
Skrevet

Fantastisk fint.

Jeg skal tilbake.

Dro du alene?

Skrevet

Venter på å få den tilbake for andre gang!!! Herlig telefon men jeg hater å bli plaget!!

Skrevet

Jeg har min inne til oppdattering for andre gang!!!

Ganske frustrerende!

Men ellers er det jo en hærlig telefon da....

Skrevet

Ganske frustrerende!

Gjest nokia 6280
Skrevet

Ganske frustrerende!

Ikke mye herlig telefon hvis det skal fortsette med å sende den innover til rep. .....

en kompis har sin inne for 3.gangs rep. med samme feilen, så når han får sin tilbake nå blir det en helt annen telefon, ikke 6280 mer på han nei.

Skrevet

Ikke mye herlig telefon hvis det skal fortsette med å sende den innover til rep. .....

en kompis har sin inne for 3.gangs rep. med samme feilen, så når han får sin tilbake nå blir det en helt annen telefon, ikke 6280 mer på han nei.

Jeg nekter å sende den inn for tredje gang, då får de fint gi meg en ny telefon ellers kommer jeg til å bli vanskelig å ha med å gjøre :o)

Gjest nokia 6280
Skrevet

Jeg nekter å sende den inn for tredje gang, då får de fint gi meg en ny telefon ellers kommer jeg til å bli vanskelig å ha med å gjøre :o)

Hvis du skal få ny telefon, så er regelen slik at samme feil må påvises før de gir ut NY telefon, så du må nok det :)

Gjest nokia 6280
Skrevet

UPS glemte å skrive det vesentlige :)

Samme feil må påvises TRE ganger før de kan gi ut NY telefon :)

Skrevet

Hvis du skal få ny telefon, så er regelen slik at samme feil må påvises før de gir ut NY telefon, så du må nok det :)

Snakket med verkstedet i dag og forsto det slik at de må dokumentere at det er samme feil for tredje gang. Men får håpe jeg slipper det da :o)

Telefonen min er forresten ferdig og på tur hjem til mor igjen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...