Gjest nokia 6280 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 ... sendte telefonen min igår .... http://forbruker.no/digital/nyheter/mobil/article1406388.ece 0 Siter
Mistera Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har heldigvis ikke kjøpt denne modellen, men et noen av mine venner har/hadde denne og frustrasjoen var ganske så stor etter de gikk i svart... Stilig mobil igrunnen, men når den går i svart etter 14 dager, er den ganske udugelig:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg fatter ikke at folk kjøper Nokia lenger. Alle vet at Nokia betyr problemer. I tillegg er den betraktelig dyrere enn lignende telefoner fra samtlige andre mobilleverandører. Problemene med Nokia-telefoner har vedvart siden de første telefonene kom på markedet. Likevel tror åpenbart folket de skal skjerpe seg hver eneste gang de lanserer en ny telefon. 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg fatter ikke at folk kjøper Nokia lenger. Alle vet at Nokia betyr problemer. I tillegg er den betraktelig dyrere enn lignende telefoner fra samtlige andre mobilleverandører. Problemene med Nokia-telefoner har vedvart siden de første telefonene kom på markedet. Likevel tror åpenbart folket de skal skjerpe seg hver eneste gang de lanserer en ny telefon. Jeg har bare gode erfaringer med de 4 Nokiane jeg har hatt 0 Siter
Gjest nokia 6280 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har bare gode erfaringer med de 4 Nokiane jeg har hatt Jeg har også alltid hatt Nokia, og har vært kjempefornøyd, men ikke akkurat denne gangen . Det er første gang jeg noen gang har måtte sende telefonen min inn til rep. 0 Siter
Gyda Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Nokia ble jeg ferdig med for mange år siden. Men dette er jo utrolig kjedelig for alle det gjelder, da! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg fatter ikke at folk kjøper Nokia lenger. Alle vet at Nokia betyr problemer. I tillegg er den betraktelig dyrere enn lignende telefoner fra samtlige andre mobilleverandører. Problemene med Nokia-telefoner har vedvart siden de første telefonene kom på markedet. Likevel tror åpenbart folket de skal skjerpe seg hver eneste gang de lanserer en ny telefon. Jeg startet med nokia (4 stk.) gikk deretter til SE, men nå i sommer kjøpte jeg nokia igjen. Har hittil ikke hatt noe som helst problemer med mine nokia telefoner. 0 Siter
Gjest Praha Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg fatter ikke at folk kjøper Nokia lenger. Alle vet at Nokia betyr problemer. I tillegg er den betraktelig dyrere enn lignende telefoner fra samtlige andre mobilleverandører. Problemene med Nokia-telefoner har vedvart siden de første telefonene kom på markedet. Likevel tror åpenbart folket de skal skjerpe seg hver eneste gang de lanserer en ny telefon. Hvordan hadde du det der forresten ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hvordan hadde du det der forresten ? Fantastisk fint. Jeg skal tilbake. 0 Siter
Gjest signy tur Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Fantastisk fint. Jeg skal tilbake. Dro du alene? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Venter på å få den tilbake for andre gang!!! Herlig telefon men jeg hater å bli plaget!! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har min inne til oppdattering for andre gang!!! Ganske frustrerende! Men ellers er det jo en hærlig telefon da.... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har min inne til oppdattering for andre gang!!! Ganske frustrerende! Men ellers er det jo en hærlig telefon da.... 0 Siter
Gjest nokia 6280 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har min inne til oppdattering for andre gang!!! Ganske frustrerende! Men ellers er det jo en hærlig telefon da.... Ikke mye herlig telefon hvis det skal fortsette med å sende den innover til rep. ..... en kompis har sin inne for 3.gangs rep. med samme feilen, så når han får sin tilbake nå blir det en helt annen telefon, ikke 6280 mer på han nei. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Ikke mye herlig telefon hvis det skal fortsette med å sende den innover til rep. ..... en kompis har sin inne for 3.gangs rep. med samme feilen, så når han får sin tilbake nå blir det en helt annen telefon, ikke 6280 mer på han nei. Jeg nekter å sende den inn for tredje gang, då får de fint gi meg en ny telefon ellers kommer jeg til å bli vanskelig å ha med å gjøre ) 0 Siter
Gjest nokia 6280 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg nekter å sende den inn for tredje gang, då får de fint gi meg en ny telefon ellers kommer jeg til å bli vanskelig å ha med å gjøre ) Hvis du skal få ny telefon, så er regelen slik at samme feil må påvises før de gir ut NY telefon, så du må nok det 0 Siter
Gjest nokia 6280 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg nekter å sende den inn for tredje gang, då får de fint gi meg en ny telefon ellers kommer jeg til å bli vanskelig å ha med å gjøre ) UPS glemte å skrive det vesentlige Samme feil må påvises TRE ganger før de kan gi ut NY telefon 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hvis du skal få ny telefon, så er regelen slik at samme feil må påvises før de gir ut NY telefon, så du må nok det Snakket med verkstedet i dag og forsto det slik at de må dokumentere at det er samme feil for tredje gang. Men får håpe jeg slipper det da ) Telefonen min er forresten ferdig og på tur hjem til mor igjen ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.