Gå til innhold

FU: Når fødte du ifht termin?


Klara Q

Anbefalte innlegg

Uffda.

Nei, jeg ønsker meg ikke fødsel før tidligst ved fullgåtte 37 uker. Hvis jeg fikk velge, ville jeg født sånn ca. en uke eller to før :)

Jeg var veldig heldig. Gikk ut i permisjon en fredag, vannet gikk mandag morgen, og babyen kom natt til tirsdag 21.03.06 - nøyaktig 17 dager (2,5 uker) før termin. Søsteren min gikk 13 dager over termin og håpet å få babyen før julaften, men fødte isteden på selveste nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    11

  • Lillemus

    2

  • @Inger

    2

  • KaVa

    1

Mest aktive i denne tråden

Uffda.

Nei, jeg ønsker meg ikke fødsel før tidligst ved fullgåtte 37 uker. Hvis jeg fikk velge, ville jeg født sånn ca. en uke eller to før :)

Glemte å si at det var min førstefødte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistiske forhåpninger om å føde før? Hehehe...

Jeg fødte over en uke etter terminen, men for meg var det helt ok. Det er noe sjit å være dritt lei av å være gravid, skjønner at det ikke er gøy spesielt lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistiske forhåpninger om å føde før? Hehehe...

Jeg fødte over en uke etter terminen, men for meg var det helt ok. Det er noe sjit å være dritt lei av å være gravid, skjønner at det ikke er gøy spesielt lenge.

Det er i alle fall noe sjit når det er så forbanna &%*# varmt som det er i dag! Alt er vått og klamt og hovent og pust og pes! Synes synd på meg selv, gjør jeg. Og mannen jobber seg halvt ihjel, så jeg har ingen til å dille for meg heller. Det står tross alt i bokji at nå skal jeg behandles som en prinsesse. Drittbok! (Eller var det drittmann med drittjobb?) Hehehe.

Men egentlig vil jeg ikke føde for om et par uker. Jeg får bo i kjøleskapet så lenge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg fødte dagen før termin første gangen, og fem dager før termin andre gangen, hvis det kan være til oppmuntring.. :o)

Helt klart til oppmuntring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg gikk tre dager iver med førstemann og fødte minstejenta fire dager før. ( og det var jammen bra for hun var STOR ) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...