Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert...

Anbefalte innlegg

Gjest realiteten
Skrevet

hvis moren din hadde sagt til deg at du var et tilfelle av sprekt kondom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her pga uvirksom spiral. Ikke noe problem det vel? Jeg vet jo at de uansett er gald jeg ble født, selv om de ikke planla meg.

Skrevet

Vel, jeg har ingen tvil om at jeg er høyt elsket av mine foreldre, så hvordan jeg egentlig ble til er mindre interessant. Det er vel ingen unger som er laget fordi foreldrene ville ha akkurat den ungen, er det vel..? (vanskelig å vite på forhånd "hvem" ungen er, mener jeg..) ;)

Skrevet

Jeg er her pga uvirksom spiral. Ikke noe problem det vel? Jeg vet jo at de uansett er gald jeg ble født, selv om de ikke planla meg.

Jeg er også en ulykke. Men jeg er elsket og har aldri hatt noe problemer med det:-)

Skrevet

DEt kommer vel an på forholdet i utgangspunktet.....og mors tilstand da dette ble fortalt.

Det er vel ikke akkurat det en mor slenger i ansiktet på avkommet dersom det er et normalt forhold de to imellom...hadde det vært et utslag av fyllerør ville jeg og tatt det med en klype salt...

Har man et turbulent forhold fra før, hadde man vel satt det på konto'n for mer dævelskap fra den kanten...

Skrevet

Jeg er også en ulykke. Men jeg er elsket og har aldri hatt noe problemer med det:-)

Tror det er ganske mange rundt omkring som i utgangspunktet var en ulykke :-)

"......................................"

Skrevet

Jeg hadde ikke løftet et øyebryn annet enn for at det var en merkelig ting å si :)

Skrevet

Siden jeg vet at moren min er veldig glad i meg, så hadde jeg nok bare ledd av det.

Moren min har forøvrig sagt at hun aldri ønsket seg barn, og var overbevist om at hun ikke kunne få barn. (Hun hadde antagelig PCO.)

Hun begynte å få noe hun trodde var en svulst i magen. Gikk til legen og fikk vite hun var gravid. Det ble litt sjokk - og jeg ble resultatet! Senere fikk hun og faren min en gutt også.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Tror det er ganske mange rundt omkring som i utgangspunktet var en ulykke :-)

"......................................"

Man skal være glad man er født før den frie aborten...

Gjest har jeg hørt
Skrevet

Jeg skulle vært en flekk på lakenet :)

Skrevet

Da hadde jeg nok lurt litt, for det vet hun ingenting om.

Skrevet

Siden jeg vet at moren min er veldig glad i meg, så hadde jeg nok bare ledd av det.

Moren min har forøvrig sagt at hun aldri ønsket seg barn, og var overbevist om at hun ikke kunne få barn. (Hun hadde antagelig PCO.)

Hun begynte å få noe hun trodde var en svulst i magen. Gikk til legen og fikk vite hun var gravid. Det ble litt sjokk - og jeg ble resultatet! Senere fikk hun og faren min en gutt også.

La meg gjette - ikke si no -han ble BROREN din? :)

Skrevet

Jeg vet da forlengst at jeg ikke var planlagt. Jeg spurte min mor om det da det etterhvert gikk opp for meg at min halvsøster er 4 mnd eldre enn meg og hun vred på seg og svarte:"Er ikke de fleste barn uplanlagte da?" :o)

Gjør meg da overhode ingenting.

Gjest Glad jeg lever!
Skrevet

Jeg var ikke planlagt. Legen til min mor anbefalte henne å ta abort p.g.a en spesiell livssituasjon. Heldigvis ønsket ikke hun meg bort og den legen vil jeg aldri se.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke var et planlagt barn, men jeg vet også at jeg er elsket.

Men jeg synes likevel at "sprukket kondom" hadde vært litt utenfor "need to know"-basis, og en nokså rar ting å si til barna sine.

Skrevet

La meg gjette - ikke si no -han ble BROREN din? :)

...men ikke "lillebror", for det er faktisk sønnen hennes! ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Mamma gikk tom for p-piller helgen før bryllupet, og rakk ikke gjøre noe med det før etter - og da trengte hun dem ikke lenger :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har vært klar over i mange år at jeg ikke var planlagt, og prevensjonen sviktet.

Mine foreldre har ikke bodd sammen etter at jeg ble født, så jeg var jo ikke akkurast overrasket ;-)

Skrevet

Og foreldra mine "måtte" gifte seg kjappere enn de hadde tenkt. Jeg kom etter et rekordkort svangerskap (som nesten alle førstefødte gjorde for 30-40 år siden ;-))

Hadde moren min sagt dette på en ondskapsfull måte, ville jeg nok blitt såra. Ble det sagt med et smil, hadde jeg ikke lea på øyenbryna engang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...