Sofline Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Da hadde jeg tenkt, at hun tok jo ikke abort, så jeg var nok ønsket allikevel. Ikke planlagt, men velkommen. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Og foreldra mine "måtte" gifte seg kjappere enn de hadde tenkt. Jeg kom etter et rekordkort svangerskap (som nesten alle førstefødte gjorde for 30-40 år siden ;-)) Hadde moren min sagt dette på en ondskapsfull måte, ville jeg nok blitt såra. Ble det sagt med et smil, hadde jeg ikke lea på øyenbryna engang... Jeg var også veldig prematur, selv om jeg veide nesten 4 kg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg var også veldig prematur, selv om jeg veide nesten 4 kg. Hehe;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Moren og faren min var gift i 6 år før de fikk meg og jeg var i hvert fall ikke planlagt. Mora ville ikke ha barn overhode men så meldte jeg min ankomst så jeg regner med at jeg også er resultatet av en sprukket kondom. Mora mi ville heller ikke gå til en "klok kone", noe som var vanlig den gangen så valget var ikke stort. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 La meg gjette - ikke si no -han ble BROREN din? Næh!!! Du er jammen meg lur!!! 0 Siter
fresja Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Et sprekt kondom betyr vel noe helt annet enn et sprukket kondom? Jeg eksisterer fordi min mor mistet det første barnet hun ventet. 0 Siter
Gjest 17 mai, 68 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Og foreldra mine "måtte" gifte seg kjappere enn de hadde tenkt. Jeg kom etter et rekordkort svangerskap (som nesten alle førstefødte gjorde for 30-40 år siden ;-)) Hadde moren min sagt dette på en ondskapsfull måte, ville jeg nok blitt såra. Ble det sagt med et smil, hadde jeg ikke lea på øyenbryna engang... Om mora di hadde fortalt deg at du er resultat av en voldtekt...og sender deg til faren din hver sommer allikevel....Og når du blir voksen sier at det hele var en spøk, men at du ikke skjønte det....Skjedde med meg da jeg var elleve....ødela mye! 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg hadde jo iallefall skjønt at de ikke valgte meg vekk, til tross for at de ikke hadde planlagt meg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Om mora di hadde fortalt deg at du er resultat av en voldtekt...og sender deg til faren din hver sommer allikevel....Og når du blir voksen sier at det hele var en spøk, men at du ikke skjønte det....Skjedde med meg da jeg var elleve....ødela mye! Da blir saken en annen! 0 Siter
mAd Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Tjah, mora mi brukte spiral da hun ble gravid med meg. Tar det ikke så tungt (Sønnen min er forøvrig også et tilfelle av sprukket kondom, men jeg er ikke mindre glad i han av den grunn:) 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Næh!!! Du er jammen meg lur!!! *high five* ;D 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kommer mer an på tonefallet og kroppsspråk forøvrig... :-) 0 Siter
Gjest sånn er det bare med den saken Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg tror de færreste barn er planlagt. Vi tar imot de vi får og når prevensjonen svikter er det vel en mening med det. Tenker jeg ... med fire barn og bare ett planlagt. Jeg elsker alle fire like høyt, de var alle like velkommen. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg tror de færreste barn er planlagt. Vi tar imot de vi får og når prevensjonen svikter er det vel en mening med det. Tenker jeg ... med fire barn og bare ett planlagt. Jeg elsker alle fire like høyt, de var alle like velkommen. De fleste barn er planlagt i dag. For 30-40 år siden derimot var de nok ikke det. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg var visst et tilfelle av glemt minipille ) Helt i orden det, har aldri følt meg uelsket av den grunn. 0 Siter
AAA Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg tror jeg var ment til å være en våt flekk på lakenet. Men hvordan jeg har reagert....Øøøøhh... Burde jeg ha reagert?? ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg ville nok brutt sammen i krampegråt og revet av meg håret i store dotter, alt mens jeg funderte på meningen med livet. *nikker frenetisk* 0 Siter
laban Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Et sprekt kondom betyr vel noe helt annet enn et sprukket kondom? Jeg eksisterer fordi min mor mistet det første barnet hun ventet. http://www.asamnet.de/~betheakr/different.html Det står her at forfatteren er ukjent. Men på en annen nettside står det "A poem by Pandora Diane Waldron In memory of her daughter, Madoka Marietta Rosalie". 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Jeg ville nok brutt sammen i krampegråt og revet av meg håret i store dotter, alt mens jeg funderte på meningen med livet. *nikker frenetisk* *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.