Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg tenkt, at hun tok jo ikke abort, så jeg var nok ønsket allikevel. Ikke planlagt, men velkommen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og foreldra mine "måtte" gifte seg kjappere enn de hadde tenkt. Jeg kom etter et rekordkort svangerskap (som nesten alle førstefødte gjorde for 30-40 år siden ;-))

Hadde moren min sagt dette på en ondskapsfull måte, ville jeg nok blitt såra. Ble det sagt med et smil, hadde jeg ikke lea på øyenbryna engang...

Jeg var også veldig prematur, selv om jeg veide nesten 4 kg.

Skrevet

Jeg var også veldig prematur, selv om jeg veide nesten 4 kg.

Hehe;-)

Skrevet

Moren og faren min var gift i 6 år før de fikk meg og jeg var i hvert fall ikke planlagt. Mora ville ikke ha barn overhode men så meldte jeg min ankomst så jeg regner med at jeg også er resultatet av en sprukket kondom. Mora mi ville heller ikke gå til en "klok kone", noe som var vanlig den gangen så valget var ikke stort.

Skrevet

La meg gjette - ikke si no -han ble BROREN din? :)

Næh!!! Du er jammen meg lur!!!

Skrevet

Et sprekt kondom betyr vel noe helt annet enn et sprukket kondom?

Jeg eksisterer fordi min mor mistet det første barnet hun ventet.

Gjest 17 mai, 68
Skrevet

Og foreldra mine "måtte" gifte seg kjappere enn de hadde tenkt. Jeg kom etter et rekordkort svangerskap (som nesten alle førstefødte gjorde for 30-40 år siden ;-))

Hadde moren min sagt dette på en ondskapsfull måte, ville jeg nok blitt såra. Ble det sagt med et smil, hadde jeg ikke lea på øyenbryna engang...

Om mora di hadde fortalt deg at du er resultat av en voldtekt...og sender deg til faren din hver sommer allikevel....Og når du blir voksen sier at det hele var en spøk, men at du ikke skjønte det....Skjedde med meg da jeg var elleve....ødela mye!

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg hadde jo iallefall skjønt at de ikke valgte meg vekk, til tross for at de ikke hadde planlagt meg!

Skrevet

Om mora di hadde fortalt deg at du er resultat av en voldtekt...og sender deg til faren din hver sommer allikevel....Og når du blir voksen sier at det hele var en spøk, men at du ikke skjønte det....Skjedde med meg da jeg var elleve....ødela mye!

Da blir saken en annen!

Skrevet

Tjah, mora mi brukte spiral da hun ble gravid med meg. Tar det ikke så tungt ;)

(Sønnen min er forøvrig også et tilfelle av sprukket kondom, men jeg er ikke mindre glad i han av den grunn:)

Skrevet

Kommer mer an på tonefallet og kroppsspråk forøvrig... :-)

Gjest sånn er det bare med den saken
Skrevet

Jeg tror de færreste barn er planlagt. Vi tar imot de vi får og når prevensjonen svikter er det vel en mening med det. Tenker jeg ... med fire barn og bare ett planlagt. Jeg elsker alle fire like høyt, de var alle like velkommen.

Skrevet

Jeg tror de færreste barn er planlagt. Vi tar imot de vi får og når prevensjonen svikter er det vel en mening med det. Tenker jeg ... med fire barn og bare ett planlagt. Jeg elsker alle fire like høyt, de var alle like velkommen.

De fleste barn er planlagt i dag.

For 30-40 år siden derimot var de nok ikke det.

Skrevet

Jeg var visst et tilfelle av glemt minipille :o)

Helt i orden det, har aldri følt meg uelsket av den grunn.

Skrevet

Jeg tror jeg var ment til å være en våt flekk på lakenet.

Men hvordan jeg har reagert....Øøøøhh... Burde jeg ha reagert?? ;-)

Skrevet

Jeg ville nok brutt sammen i krampegråt og revet av meg håret i store dotter, alt mens jeg funderte på meningen med livet.

*nikker frenetisk*

Skrevet

Et sprekt kondom betyr vel noe helt annet enn et sprukket kondom?

Jeg eksisterer fordi min mor mistet det første barnet hun ventet.

http://www.asamnet.de/~betheakr/different.html

Det står her at forfatteren er ukjent. Men på en annen nettside står det "A poem by Pandora Diane Waldron

In memory of her daughter, Madoka Marietta Rosalie".

Skrevet

Jeg ville nok brutt sammen i krampegråt og revet av meg håret i store dotter, alt mens jeg funderte på meningen med livet.

*nikker frenetisk*

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...