ShitDiddelyDo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Den er kjedelig. Hilsen flisa og meg. Flisa liker jo ikke engang Beatles, Maskeblomstfamilien og Halvbroren, så hun har ikke stemmerett. Og du liker ikke Mulholland Drive. Dere er riktignok søte til vanlig, men når det gjelder litteratur og film spør jeg ikke dere om tips. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kommer nok til å sjekke den ut. Pleier å ta for meg bøkene til forfattere jeg faller for. Zahir fikk vel kritikker om at den var av verste sosialpronografiske sort? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Zahir fikk vel kritikker om at den var av verste sosialpronografiske sort? Aner ikke. Kjenner fint lite til forfatteren. Men jeg får muligens sjekke noen anmeldelser før jeg går til verks med karen. Akkurat nå har jeg mer enn nok bøker for en stund, og haugevis med boktips jeg kommer til å følge. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 De gales øy av Dennis Lehane http://www.bergen.folkebibl.no/lesetips/lesetips/lehane.html Før den, Blodet av samme forfatter. Har det med å lese "alt" av en forfatter. Hilsen 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Flisa liker jo ikke engang Beatles, Maskeblomstfamilien og Halvbroren, så hun har ikke stemmerett. Og du liker ikke Mulholland Drive. Dere er riktignok søte til vanlig, men når det gjelder litteratur og film spør jeg ikke dere om tips. Halvbroren har jeg begynt på 5 ganger...MINST....men aldri orket å fullføre. Nei, vi flyter nok på sjarm, søthet og ynde....men der er vi i tillegg i eliteserien:-D 0 Siter
birdie Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 En dobbeltbok; "Barndom/Ungdom", av John M. Coetzee, og så Sam Shepards "Cruising Paradise". Begge menn, ingen norske. 0 Siter
birdie Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg vet at veldig mange er uenig med meg. Så jeg gjorde til og med et forsøk på en annen bok av ham - "Elleve minutter". Den var enda dårligere. Styr langt unna "Veronika vil dø", også... Jeg fullførte "Alkymisten" (uten at den forandret livet mitt.. ), men Veronika blir nok aldri ferdiglest. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Styr langt unna "Veronika vil dø", også... Jeg fullførte "Alkymisten" (uten at den forandret livet mitt.. ), men Veronika blir nok aldri ferdiglest. "Veronica vil dø" er den eneste jeg har lest av ham og den var da ikke så verst? Det er mange år siden nå så jeg husker ikke helt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kompani Orheim av Tore Renberg. 0 Siter
lililja Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg vet at veldig mange er uenig med meg. Så jeg gjorde til og med et forsøk på en annen bok av ham - "Elleve minutter". Den var enda dårligere. elleve minutter har jeg også lest, og jeg likte den boken også jeg.. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg leste nettopp ferdig "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg leste nettopp ferdig "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd. Den er fiiiiin! ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 DET er svadabok, det. Dårlig eksempel hvis du skal ha en bra mannlig forfatter. Kunne ikke vært enigere!;-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 På nattbordet akkurat nå: Jeg leser den 4. boka om Betty Bloomwood. (Kvinnelig forfatter) En gammel bokklubb-bok fra 1949 - om et Ekteskap - litt fornøyelig.(kvinnelig forfatter) Så leser jeg en bok som jeg heller ikke husker tittelen på: Husmødre som betror seg el - også kvinnelig forfatter. "De siste 100 dager" av John Toland (mannlig forfatter) Og så den boken om selvhypnose Det trengs å tørke støv av det nattbordet mitt altså... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kennedys hjerne av Henning Mankell 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg leser Alkymisten. Aner ikke hvorfor jeg ikke har lest den tidligere. Jeg elsker den! Den er for øvrig skrevet av Paulo Coelho - en mann. Må du slutte - den boken er jo helt vanivittig..... 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg vet at veldig mange er uenig med meg. Så jeg gjorde til og med et forsøk på en annen bok av ham - "Elleve minutter". Den var enda dårligere. er det MUUUULIG? - - hva er storheten i disse bøkene da? 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Den er kjedelig. Hilsen flisa og meg. *LOL* 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Flisa liker jo ikke engang Beatles, Maskeblomstfamilien og Halvbroren, så hun har ikke stemmerett. Og du liker ikke Mulholland Drive. Dere er riktignok søte til vanlig, men når det gjelder litteratur og film spør jeg ikke dere om tips. Jeg liker jo mye annet da - jeg ELSKER Erlend Loe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.