flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Halvbroren har jeg begynt på 5 ganger...MINST....men aldri orket å fullføre. Nei, vi flyter nok på sjarm, søthet og ynde....men der er vi i tillegg i eliteserien:-D hoho jeg syns det er ultrakjedelig å lese om hva 12-årige gutter gjør på en øde øy - så langt kom jeg faktisk....hele Halvbroren er jo grusom. 0 Siter
Soria Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 I dag har jeg begynt på den siste boken i en serie moren min samlet på. Det er flammedans av Jane Mysen. I går leste jeg ut Da Vincikoden. Har lest engler og demoner og den digitale festning tidligere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg liker jo mye annet da - jeg ELSKER Erlend Loe! Erlend Loe er oppskrytt. Oppskrytt sier jeg - oppskrytt! 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Erlend Loe er oppskrytt. Oppskrytt sier jeg - oppskrytt! Det bobler i meg bare jeg HØRER han på radioen. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Erlend Loe er oppskrytt. Oppskrytt sier jeg - oppskrytt! Enig, enig, enig. Men han er kjekk da...*sukk* 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Enig, enig, enig. Men han er kjekk da...*sukk* Ja, det er'n OGSÅ! 0 Siter
astridny Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg leser gravmerket med Val McDermid 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Flisa liker jo ikke engang Beatles, Maskeblomstfamilien og Halvbroren, så hun har ikke stemmerett. Og du liker ikke Mulholland Drive. Dere er riktignok søte til vanlig, men når det gjelder litteratur og film spør jeg ikke dere om tips. "Maskeblomstfamilien" er den nydeligste boka jeg har lest i hele mitt liv, og jeg har lest mange bøker. Jeg reagerer med vantro om noen sier de ikke likte den. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Vilskudd/Stjerneskudd av Gudmund Vindland. Egentlig er jeg ferdig med den, men jeg orker ikke begynne på en ny, for jeg er fremdeles fortapt i karakterene fra boka. Og jeg gråt og gråt på slutten, selv om jeg ikke er i nærheten av å få mensen 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 jeg leser "begrav meg stående". En bok om sigøynere av isabel Fonseca 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Enig, enig, enig. Men han er kjekk da...*sukk* Kjekk?! Vi snakker om Erlend Loe her?! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 "Maskeblomstfamilien" er den nydeligste boka jeg har lest i hele mitt liv, og jeg har lest mange bøker. Jeg reagerer med vantro om noen sier de ikke likte den. Saabye er ikke bare en av de største nålevende forfatterne her på berget. Han er en av de største noensinne. Ikke bare "en av de største" hvis jeg skulle utropt tidenes beste norske forfattere, men den største. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 De gales øy av Dennis Lehane http://www.bergen.folkebibl.no/lesetips/lesetips/lehane.html Før den, Blodet av samme forfatter. Har det med å lese "alt" av en forfatter. Hilsen Forsvunnet i natten, den siste av ham, må du lese etterpå. De er veldig forskjellige bøkene hans. Den likte jeg. Satt som et skudd i magen. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg leser Alkymisten. Aner ikke hvorfor jeg ikke har lest den tidligere. Jeg elsker den! Den er for øvrig skrevet av Paulo Coelho - en mann. Den kjøpte jeg i går, så nå står den høyt på lista. 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 "Maskeblomstfamilien" er den nydeligste boka jeg har lest i hele mitt liv, og jeg har lest mange bøker. Jeg reagerer med vantro om noen sier de ikke likte den. Den er fæl 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Ord uten lyd av Camilla Gibb. I dag begynte jeg såvidt på en for meg ny forfatter, Lächberg, Predikanten. Et nytt kvinnelig møte med en svensk krimforfatter. Noen som har lest noe av henne? 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kjekk?! Vi snakker om Erlend Loe her?! ØJ! http://www.startsiden.no/magasin/2001/03/05/nobelpris1_180.jpg han er jo et drops! 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 ØJ! http://www.startsiden.no/magasin/2001/03/05/nobelpris1_180.jpg han er jo et drops! Defintivt et drops ja, omtrent som de sorte knottene i Knottposen...:-D 0 Siter
Gjest hibi Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har nettopp lest "Vannliljen" en sann historie men har levert boka tilbake på biblioteket så jeg husker ikke navnet på forfatterinnen. Det var en"forferdelig" bok om et misbrukt barn. Startet selvsagt fra første side men etter å ha lest noen ark måtte jeg begynne å lese den bakfra, i midten og litt over alt. Orket ikke å lese den etter "oppskriften".Men klarte selvsagt heller ikke å legge den fra meg. Burde ha gjort det, for hendelsene i boke har satt seg på netthinnea..Fikk lyst til å ##### personene i boka... 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg leste nettopp ferdig "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd. Søt bok, men du må lese Havfruestol av samme dama! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.