Hope Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hei, jeg begynner på SB imorgen. Kjøpt boka, og lest meg skikkelig opp om tema.Ser ut som en grei diett, blanding av lakarbo og lavfett. er det noen her med erfarimg? Har to venninner som har nå lagt om hele livsstilen, Og de første to ukene gikk den ene ned 5 kg, den andre 6. Og tro det eller ei, mageog hofte-fettet forsvant først. Syns akkurat det høres rart ut, men... Noen med erfaring? Og jeg begynner uansett hva folk sier, så det så ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Håper bare at det ikke er en av disse "syke" diettene hvor du skal spise bananer ene dagen, og annanas andre dagen. Har liksom mer tro på mer normalt kosthold selv om det tar lengre tid å gå ned da. + Trening da:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Håper bare at det ikke er en av disse "syke" diettene hvor du skal spise bananer ene dagen, og annanas andre dagen. Har liksom mer tro på mer normalt kosthold selv om det tar lengre tid å gå ned da. + Trening da:-) Ser ut som Lindberg-dietten etter det ørlille jeg har sett på nettet. 0 Siter
Speak Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Ser ut som Lindberg-dietten etter det ørlille jeg har sett på nettet. Da er det i hvertfall veldig variert + at man faktisk får lov til å spise en del. Har en bok av Lindberg, og jeg tror han har mye nyttig info i den. (Selv om jeg ikke følger menyene) Har oppdaget en den nye og fornuftige matvarer + kunnskap om hva som er bra og dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.