Platina Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Er det i det hele tatt mulig å holde det hvitt? Synes det blir grått uansett jeg. Finnes det noen triks? 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 hehe, samme sier jeg - har ei på jobben som har så KRITThvite topper unde flotte bluser - jeg skal vedde på at hun kjøper nye hele tiden. Særlig når det er BH-stropper på de - de er jo helt sølvgrå...hos meg... Liker hudfarget undertøy jeg, men det er jo ikke pent. 0 Siter
Gjest ellers går det mest i svart Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg bruker bare hvitt undertøy under hvitt / helt lyst tøy. Og vasker egne vasker for helt hvitt tøy, med vaskemiddel for helt hvitt. Da holder det seg pent nokså lenge. 0 Siter
hidi Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg klarer å holde tøyet mitt hvitt. Det må vaskes ofte og KUN sammen med annet hvitt tøy! Alt i samme maskin skal være helt hvitt ikke noen plagg med litt farger eller grått tøy. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Så engang på tv ang hvite bher. De er egentlig grå, men er farget hvite. Lønner seg kanskje å vaske de som kulørt vask. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det går fint det - bare vær konsekvent på å vaske det sammen med helt hvitt tøy og ikke noe annet. 0 Siter
Speak Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hvite klær vaskes sammen med hvite klær. (Ikke lyse klær) Ikke for mye klær i maskinen på en gang. Omo eller Blenda for lyst tøy. = Flotte hvite klær. Både undertøy og annet. 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg bruker bare hvitt undertøy under hvitt / helt lyst tøy. Og vasker egne vasker for helt hvitt tøy, med vaskemiddel for helt hvitt. Da holder det seg pent nokså lenge. hudfarget undertøy er ENDA penere under hvitt tøy -ellers syns det jo. Definér hudfarge forresten..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.