Gå til innhold

Hvor mye hadde du vært villig til å gi for en 11 kvadratmeters leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herre min hatt. 11 kvm????!!!! Tja, jeg kunne kanskje ha gitt 100.000,-

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

7

• Dorthe

4

• morsan

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den hadde jeg aldri kjøpt. Den er jo mindre enn de leilighetene en bor i når en er i "Syden" og de blir for trange etter kun 2-3 uker.

Gjest Aviaana
Skrevet

Dattera mi betaler 4000 kr for en studentleilighet på 2 kvm. Jeg tror ikke jeg hadde vært villig til å gi noen ting for en på 11 kvm. Mindre enn både kjøkkenet mitt og største soverommet mitt. Badet mitt er på 9 kvm.

Det er greit at man ikke skal være storforlangende men leilighet på 11 kvm. Det er helt bak mål.

ja man må iallefall holde seg svært slank for å kunne bo så trangt!;)

2km og jeg som trodde jeg bodde trangt da jeg bodde på 12, for noen år siden....

Men i Japan hadde vel ingen reagert på det...

Skrevet

ja man må iallefall holde seg svært slank for å kunne bo så trangt!;)

2km og jeg som trodde jeg bodde trangt da jeg bodde på 12, for noen år siden....

Men i Japan hadde vel ingen reagert på det...

Er det ikke der de har slike bokser man kan bo i?

Gjest Aviaana
Skrevet

Er det ikke der de har slike bokser man kan bo i?

jo, så et program der i fra en gang. Man kan låseg seg inn i en kisteliknende greie som har noen hull som sørger for at du får luft inn

Det var visst et billig hotell som var fullt av slike bokser eller kister...

Hadde fått klaus..

Ikke mye plass til innflytningsfest der nei..

Gjest Aviaana
Skrevet

Ikke fem flate ører...

Kunne aldri bodd så trangt og jeg lider ikke av klaustrofobi, engang!

Det er vel ikke mange man kan invitere til den innflytningsfesten der iallefall;)

Gjest Fenrisulven
Skrevet

jeg har bodd mindre - hadde 8 kvadratmeter i Mysen - herregud.

Hehe, ikke bare var det 8kvm, men det var f*** meg i Mysen av alle steder også!

Skrevet

Er det en spøk?

Her får man en 70 kvm leilighet for samme pris. Jeg hadde flyttet unna byen fremfor å bo i sentrum for den prisen.

Gjest Aviaana
Skrevet

Er det en spøk?

Her får man en 70 kvm leilighet for samme pris. Jeg hadde flyttet unna byen fremfor å bo i sentrum for den prisen.

jeg også

spesielt da man kan leie en 60 kvadratmeters leilighet i Moss for 3000 kroner måneden. Og det er jo ikke langt fra Oslo til Moss med tog heller.

Skrevet

jeg også

spesielt da man kan leie en 60 kvadratmeters leilighet i Moss for 3000 kroner måneden. Og det er jo ikke langt fra Oslo til Moss med tog heller.

Kan man det? I Sarpsborg koster det samme minst 5000 kr.

Gjest Aviaana
Skrevet

11 kvadrat? Er det mulig?

ja vi kommer til å leve som japanerne etterhvert. i japan lever to personer ofte på 11 kvadrat.

Skrevet

Nå har jeg kastet og gitt bort halvparten av alt jeg eier 3 ganger. Likevel er det igjen nok til å fylle 80.

Oslo er et rottereir blitt.

Skrevet

Hehe, ikke bare var det 8kvm, men det var f*** meg i Mysen av alle steder også!

Ja, nettopp - rett bak scena til Momarken.

Skrevet

Det er halvparten så stort som soverommet mitt.

Hvordan i alle dager er det mulig å bo på kun 11 kvadrat?

Jeg bodde riktignok på 12 kvadrat på studenthybel, men da kom kjøkken/stue, bad og garderobe i tillegg.

Dette ville jeg ikke gitt mange kronene for.

mil1365380270
Skrevet

Jeg hadde heller ikke klart bo et så lite sted.

Jeg bodde på 10 for ørten år siden. Ungdommens overmot, var jo helt grusomt. Sikkert bortskjemt og rotete jeg, men det gikk meg i hvert fall på nervene. Bare det å få tørket klær var vanskelig. Greit å ha ett bøttekott også, selv om man så klart kan ha alt stående fremme på badet. Ved siden av skittentøyskurven. Hvis det er plass til skittentøyskurv da. Og støvsugeren bør være liten og stilig. Kanskje helst gå under sofaen/sengen ;-)

Skrevet

Jeg bodde på 10 for ørten år siden. Ungdommens overmot, var jo helt grusomt. Sikkert bortskjemt og rotete jeg, men det gikk meg i hvert fall på nervene. Bare det å få tørket klær var vanskelig. Greit å ha ett bøttekott også, selv om man så klart kan ha alt stående fremme på badet. Ved siden av skittentøyskurven. Hvis det er plass til skittentøyskurv da. Og støvsugeren bør være liten og stilig. Kanskje helst gå under sofaen/sengen ;-)

Var det 10 m2 med kjøkken og bad?

Jeg savner fortsatt bøttekott jeg da, i en leilighet på nesten 60 m2. :-) Jeg har blitt bortsjemt etter at jeg flyttet fra hybel, tror aldri jeg kan bo sånn igjen.

mil1365380270
Skrevet

Var det 10 m2 med kjøkken og bad?

Jeg savner fortsatt bøttekott jeg da, i en leilighet på nesten 60 m2. :-) Jeg har blitt bortsjemt etter at jeg flyttet fra hybel, tror aldri jeg kan bo sånn igjen.

Tja, det var vel nesten 10m2 stue-/sove-/kjøkkenrom, også ca. 2 m2 bad. Måtte stå foran vasken og dusje, og da ble doen også våt, for strålen gikk over den. Hadde alltid ren do da ;-)

Skrevet

Tja, det var vel nesten 10m2 stue-/sove-/kjøkkenrom, også ca. 2 m2 bad. Måtte stå foran vasken og dusje, og da ble doen også våt, for strålen gikk over den. Hadde alltid ren do da ;-)

Jeg kjenner en med like lite bad. Dusjen hennes er over doen, så hun må alltid huske og fjerne dorullen. :-)

Skrevet

Jeg kjenner en med like lite bad. Dusjen hennes er over doen, så hun må alltid huske og fjerne dorullen. :-) Men leiligheten er ellers ganske stor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...