Gå til innhold

hvordan avverge voldtekt,uten pepperspray?

Anbefalte innlegg

Gjest redd noen ganger
Skrevet

hvis uhellet er ute,er et ballespark så effektivt som det sies?

rekker man da å springe vekk?

andre triks,man kan bruke?

hva hvis de er flere?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du treffer skikkelig kan jeg skrive under på at et ballespark er svært effektivt hvis du vil sette noen seriøst ut av spill.

Men det forutsetter at du treffer. Jeg tror det er lettere sagt enn gjort - uten at jeg noen gang har forsøkt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Prøv å tisse i buksene.

Jeg leste en gang at de som greide det, ofte fikk forhindret voldtekten.

mil1365380270
Skrevet

Problemet er å treffe da. Ikke så lett, særlig siden mange blir overfalt bakfra. Treffer du ordentlig, er motstanderen uskaldeliggjort en liten stund.

Problemet er hvis du ikke treffer. Da risikerer du å få enda mer bank enn du ville fått uten motstand.

Uten å vite det, ville jeg tro skriking redder flest. Skrik med en gang, og skrik alt du klarer. Mitt råd er altså uansett hva annet du gjør - SKRIK!

Gjest redd noen ganger
Skrevet

Prøv å tisse i buksene.

mistet mennene lysten da,eller?

Skrevet

Et ballespark er veldig effektivt hvis du treffer ordentlig, ja. Ellers så er det smart å gå etter vonde og skadelige områder - stikk fingre inn i øyne, ører, klor ut øynene, bit av nesen, øret eller hva det måtte være. Det er overhodet ingenting som er unødvendig voldelig i en slik situasjon. Om man så skulle komme til å drepe overfallsmannen så ville det fortsatt være bedre enn alternativet.

"......................................."

Skrevet

Prøv å tisse i buksene.

Jøss - jeg hadde vært så redd at det sikkert hadde skjedd uansett -tror du ikke mange gjør det?

Skrevet

Fingrene i øynene.

Men jeg vil anbefale deg å gå på selvforsvarkurs.

Alle mine barn skal gå på ett slikt kurs når de blir store nok.

Petrine Eiffel
Skrevet

Prøv å tisse i buksene.

Jeg har tenkt på å si at jeg har mensen jeg...(uansett om jeg har den eller ikke), kanskje han ikke orker da??

Skrevet

Vel. risikoen om man ikke kan påkalle hjelp ved skriking og hyling og alt sånn. Hmm Vil aller helst komme fra der i livet. Eller uten å bli alvorlig skadet.

Gjest manjana
Skrevet

Hva om man bare er dødsrolig og sarkastisk og sier: Ja kom igjen din idiot, jeg er Hiv-smittet, forresten...

Hvis det er skremte damer som er en del av greia deres, liksom.

Skrevet

Tramp vedkommende alt du kan på foten hvis han kommer bakfra. Hvis han kommer forfra så spark ham hardt i leggen. Tar han kveletak på deg så putt armene opp mellom hans armer og press utover alt du kan.

Det er de triksene jeg har lært på selvforsvarskurs.

Skrevet

Prøv å tisse i buksene.

Kjempegodt råd :o)

Skrevet

Hva om man bare er dødsrolig og sarkastisk og sier: Ja kom igjen din idiot, jeg er Hiv-smittet, forresten...

Hvis det er skremte damer som er en del av greia deres, liksom.

Kjempegreit hvis han da bare svarer: "Det er jeg også"...

Skrevet

Prøv å tisse i buksene.

Jøss, det var et uventet råd! Og kanskje ikke så dumt...

Skrevet

Jeg kjenner til ei som kom seg unna ved å ta tak i ballene hans og klemme & vri alt hun kunne. Muligens også med neglene, det husker jeg ikke. Såvidt jeg husker av hvordan hun fortalte det, så var dette mens han dro ned buksa. Hun løp og løp, og fikk uante krefter (normalt hadde hun knapt klart å løpe 100 meter), og kom seg unna.

Skrevet

Dette virker:

* knyttneve, evt. albue (steinhard) over neseryggen eller på nesetippen og oppover

* tommelfingre (steinhardt) inn i øynene

*sparke av all kraft i skinnleggen (enten han angriper forfra eller bakfra, betinger at du har sko på)

* kne av full kraft i balla (eller egentlig alt av skikkelig klasse i balla, røske steinhardt virker som regel også)

* aller helst flere av disse i kombinasjon

Dette virker muligens:

* pisse i buksa, MEN

Dette virker ikke:

* trygle og be for deg, f.eks si du har mensen. dette kan anspore overgriperen ytterligere, eller han tvinger deg til å gi ham munnsex. ELLER blir ti ganger jævligere hvis han oppdager at du lyver.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette virker:

* knyttneve, evt. albue (steinhard) over neseryggen eller på nesetippen og oppover

* tommelfingre (steinhardt) inn i øynene

*sparke av all kraft i skinnleggen (enten han angriper forfra eller bakfra, betinger at du har sko på)

* kne av full kraft i balla (eller egentlig alt av skikkelig klasse i balla, røske steinhardt virker som regel også)

* aller helst flere av disse i kombinasjon

Dette virker muligens:

* pisse i buksa, MEN

Dette virker ikke:

* trygle og be for deg, f.eks si du har mensen. dette kan anspore overgriperen ytterligere, eller han tvinger deg til å gi ham munnsex. ELLER blir ti ganger jævligere hvis han oppdager at du lyver.

Hvis han tvinger deg til å gi munnsex er det vel bare å bite hele driten av og kaste faenskapet inn i skauen?

Ikke akkurat drømmen, men.

Det hadde i hvert fall vært fortjent.

Gjest Aviaana
Skrevet

Kjempegodt råd :o)

Men hvordan klarer man å tisse når noe sånt skjer?. Blir man ikke så paralysert av frykt at alle musklene i kroppen spenner seg?.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...