Gå til innhold

hvordan avverge voldtekt,uten pepperspray?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Vel. risikoen om man ikke kan påkalle hjelp ved skriking og hyling og alt sånn. Hmm Vil aller helst komme fra der i livet. Eller uten å bli alvorlig skadet.

Kan tenke meg at jeg hadde blitt så redd at jeg ikke hadde klart å skrike. Eller redd for at han ville binde meg rundt munnen om jeg skrek.

Kanskje et selvforsvarskurs hadde gjort susen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvordan klarer man å tisse når noe sånt skjer?. Blir man ikke så paralysert av frykt at alle musklene i kroppen spenner seg?.

Jeg vet ikke. Jeg tror kanskje jeg hadde tissa på meg av redsel eller kanskje til og med gjort noe større ;o)

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg tror kanskje jeg hadde tissa på meg av redsel eller kanskje til og med gjort noe større ;o)

Men jeg forstår ikke hvordan det å tisse på seg kan avverge voldtekt. Trodde vel at den del voldtektsmenn kanskje tente på den slags også?.

Dessuten tenker jeg at det må være vanskelig å tisse samtidig som du er i kamp med noen.

Skrevet

Men jeg forstår ikke hvordan det å tisse på seg kan avverge voldtekt. Trodde vel at den del voldtektsmenn kanskje tente på den slags også?.

Dessuten tenker jeg at det må være vanskelig å tisse samtidig som du er i kamp med noen.

Jeg tror ikke det er så veldig mange som har en tissefetish.

Dessuten ser jeg ikke for meg at jeg ville komme i kamp i en slik situasjon. Dersom jeg ikke klarer å slå en mann ned med første slag så har jeg ikke en sjanse.

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg tror ikke det er så veldig mange som har en tissefetish.

Dessuten ser jeg ikke for meg at jeg ville komme i kamp i en slik situasjon. Dersom jeg ikke klarer å slå en mann ned med første slag så har jeg ikke en sjanse.

Jeg har noen forferdelig stygge briller som jeg av og til tar på meg når jeg skal hjem fra ulike steder. De har fungert greit som prevensjon hittil iallefall;)

Skrevet

Jeg har noen forferdelig stygge briller som jeg av og til tar på meg når jeg skal hjem fra ulike steder. De har fungert greit som prevensjon hittil iallefall;)

*haha* Den tiden jeg red ganske aktivt pleide jeg å gå alene hjem i mørket. Var ikke spesielt engstelig iført termodress, ridestøvler, hjelm og en lang ridepisk - det var nesten så jeg tenkte at om noen torte prøve seg og klarte det så var det vel fortjent. ;o) (nei, jeg mener ikke å hetse voldtektsofre bare så det er sagt!)

Skrevet

Dette var en ekkel tråd... :(

Men om den redder noen en gang er det en nydelig tråd!

Gjest Aviaana
Skrevet

Dette var en ekkel tråd... :(

hvis dette skjer "uten en tråd", er det enda eklere...

Skrevet

*haha* Den tiden jeg red ganske aktivt pleide jeg å gå alene hjem i mørket. Var ikke spesielt engstelig iført termodress, ridestøvler, hjelm og en lang ridepisk - det var nesten så jeg tenkte at om noen torte prøve seg og klarte det så var det vel fortjent. ;o) (nei, jeg mener ikke å hetse voldtektsofre bare så det er sagt!)

"det var nesten så jeg tenkte at om noen torte prøve seg og klarte det så var det vel fortjent. ;o) (nei, jeg mener ikke å hetse voldtektsofre bare så det er sagt!)"

*LOL* Forsiktig nå...ikke alle som er enige i at slikt kan spøkes med :-)

"........................................"

Skrevet

Men om den redder noen en gang er det en nydelig tråd!

Ja, det er sant. Fikk bare vondt i magen :(

Skrevet

"det var nesten så jeg tenkte at om noen torte prøve seg og klarte det så var det vel fortjent. ;o) (nei, jeg mener ikke å hetse voldtektsofre bare så det er sagt!)"

*LOL* Forsiktig nå...ikke alle som er enige i at slikt kan spøkes med :-)

Jeg vet og det var bare såvidt jeg torte sende innlegget, men den setningen i parentesen til slutt skulle gjøre det forståelig for alle at jeg ikke mener voldtektsofre har noen skyld da.

Skrevet

Jeg vet og det var bare såvidt jeg torte sende innlegget, men den setningen i parentesen til slutt skulle gjøre det forståelig for alle at jeg ikke mener voldtektsofre har noen skyld da.

Ja, den burde det - og vi er jo på Åpent, og ikke på Overgrepsforum :-)

"................................"

Skrevet

Hvis han tvinger deg til å gi munnsex er det vel bare å bite hele driten av og kaste faenskapet inn i skauen?

Ikke akkurat drømmen, men.

Det hadde i hvert fall vært fortjent.

Det kunne nok vært fristende, ja :o)

Men i en gitt situasjon kan det jo hende at man gjør det man må for å berge livskiten. Dessverre.

Skrevet

Kan tenke meg at jeg hadde blitt så redd at jeg ikke hadde klart å skrike. Eller redd for at han ville binde meg rundt munnen om jeg skrek.

Kanskje et selvforsvarskurs hadde gjort susen?

min advokat sa at i de tilfellene hvor voldtekt hadde endt med drap eller alvorlig legemsbeskadigelse ofte var i forbindelse med at offeret hadde kjempet tilbake .

kommer ann på da. Er du på gata skrik og hyl..men i en leilighet..hmm

Skrevet

min advokat sa at i de tilfellene hvor voldtekt hadde endt med drap eller alvorlig legemsbeskadigelse ofte var i forbindelse med at offeret hadde kjempet tilbake .

kommer ann på da. Er du på gata skrik og hyl..men i en leilighet..hmm

Ingenting er farligere enn selvforsvar hvis du ikke behersker det fullt ut :-/

Skrevet

Ingenting er farligere enn selvforsvar hvis du ikke behersker det fullt ut :-/

Jeg ville definitivt ikke kjempe i mot. Man vil heller overleve.

Skrevet

Kjempegreit hvis han da bare svarer: "Det er jeg også"...

dette har jeg også tenkt på. hvis han svarer sånn, kanskje han bare gjør det for å se reaksjonen. Sånn at hvis vedkommende freaker ut da han sier det (men har vært rolig før det), så er det et tegn på at vedkommende lyver. Men hvis det potensielle voldtektsofferet fortsetter å være relativt rolig, som om det at han hadde hiv ikke hadde noe å si fra eller til, kan det virke som om vedkommende snakker sant. Og da kan det hende voldtektsmannen freaker ut. hehe.

Skrevet

Hvis du treffer skikkelig kan jeg skrive under på at et ballespark er svært effektivt hvis du vil sette noen seriøst ut av spill.

Men det forutsetter at du treffer. Jeg tror det er lettere sagt enn gjort - uten at jeg noen gang har forsøkt.

Det aller første du gjør vist det kun er en, det er å løpe. Løp, løp, løp så foort som bena dine aldri har bært deg før!! Og skrik av full hals. Skrik HJELP; HJELP JEG BLIR OVERFALT/VOLDTATT!!

Tar han deg igjen, så tenk deg at du skal sparke deg igjennom en murvegg, og det midt i mellom bena hans.

Er det flere en en, så er sjangsen desverre mindre for å komme i fra, da er det bedre å være rolig har jeg lært.

Tenk deg, du har alltid en hand, eller et ben fri. Bruk dem, men bruk dem hardt og skikkelig.

Som sagt, løp, det er det aller første du gjør vist du har mulighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...