Gå til innhold

te/kaffe

Gjest lyst på noe nytt og godt

Anbefalte innlegg

Gjest lyst på noe nytt og godt
Skrevet

hva er din yndlingste eller kaffe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å velge en klar favoritt. Men blant kaffe så er Sumatra, Bali og Malabar grusomt gode. Når det gjelder te, har jeg sansen for Chai.

"............................................"

Skrevet

Av te har jeg for tida dilla på Persian Earl Grey fra Lipton, men den er det så få butikker som har. Futuro kaffe fra Coop er den kaffen jeg liker best av vanlig traktekaffe, av spesialkaffe er det en italienskbrent espresso som topper lista.

Skrevet

Jeg drikker mest grønn te med mynteblader eller fenikkel/anis/myntete. Ellers så er jeg glad i en dobbel latte da.

Helst hjemmelaget :o)

Skrevet

Illy's "hermetiske" espresso er faktisk veldig, veldig god. :)

Skrevet

Jeg liker "bærte". Kaffe drikker jeg det meste av. Både de moderne versjonene, som jeg oftest velger hvis jeg kan velge, og vanlig svart.

Skrevet

Jeg liker for tiden best blåbærte, ikke den laget av blader, men Shine te laget av bæret.

Jeg kjøper som oftest Friele te. Det har vi også på jobben.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Av te drikker jeg det meste, av kaffe liker jeg kaffe mocca best :)

Skrevet

Twinings Lady Grey, laget på skikkelig vis, har vært favoritten min i flere år. Det går gjerne et par kanner i løpet av dagen.

Og så skulle jeg ønske det fantes Starbucks i Norge.

Skrevet

Av te drikker jeg det meste, av kaffe liker jeg kaffe mocca best :)

Ååååå, kaffe mocca....*sukk*

:-)

Gjest girasol
Skrevet

Jeg synes evergood er og forblir den beste filterkaffen man kan få i Norge! Aller best er koka-kaffe, men det er det mye uheldig fett i, har jeg en gang hørt, så vi bruker kaffetrakter.

Jeg sverger til café con leche, på spansk vis, men det er det veldig få som forstår seg på å lage i Norge ;-) Så jeg drikker det i Spania.

Det er godt med en café solo etter en litt sen middag.

Når jeg går ut på café, blir det som regel en dobbel capucchino :)

Skrevet

Drikker ikke kaffe og den beste teen er "Mormors have", en blanding av jordbær og rabarbra. :o) Men den med eple, kanel og rosin er også kjempegod.

Skrevet

Jeg drikker for øyeblikket (og i skrivende stund) hvit te fra Qi teas, "White and fruity" denne gangen. Hvit te er rikere enn grønn te på antioksidanter og mye bedre etter min smak.

Økologisk kaffe fra Honduras er favoritten om dagen.

Skrevet

Jeg drikker for øyeblikket (og i skrivende stund) hvit te fra Qi teas, "White and fruity" denne gangen. Hvit te er rikere enn grønn te på antioksidanter og mye bedre etter min smak.

Økologisk kaffe fra Honduras er favoritten om dagen.

Har aldri sett hvit te. Hvor selges den?

hare1365380455
Skrevet

Av te har jeg for tida dilla på Persian Earl Grey fra Lipton, men den er det så få butikker som har. Futuro kaffe fra Coop er den kaffen jeg liker best av vanlig traktekaffe, av spesialkaffe er det en italienskbrent espresso som topper lista.

Er det i en sort eske? Den er kjempegod!

Skrevet

Har aldri sett hvit te. Hvor selges den?

Denne kjøper jeg på Ultra, finnes i helsekost og spesialbutikker for te og kaffe. Koster litt mer enn "vanlig" te tror jeg, men er kjempegod mild og rund smak.

Du kan lese litt om det her, ellers er det bare å google hvit te, så antar jeg at du får mange treff. http://www.alternativ.no/Nyheter/hvit_te.html

Ellers er dette hjemmesiden til min favoritt om dagen, http://www.qi-teas.com/qitaste.html

Skrevet

Twinnings earl grey.

AMEN!!!

Har prøvd mange forskjellige, men den er best!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...