Gå til innhold

Love it. Studere altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

greie medstudenter. Spennende fag. Masse forskjellig i alle størrelser. Glad ikke jeg er den e neste runde. eller rundeste.

kule forelesere ,campus. ALt. i tillegg fikk jeg skattepenger.

nå skal jeg på pub quiz. I morra er det forelesning klokka åtte. Hardt å være student gitt...

hehe

så fikk jeg skattepengene i dag også. Så nå har jeg faktisk råd til bøker og alt og må ikke vente på treige aetat.

whoohoo. og nei jeg er ikke manisk selv om har det bra nå

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Så koselig! :)

Jeg kunne også gjerne tenke meg å være student igjen, hvis jeg bare kunne slippe alle prøver og eksamener. ;)

Skrevet

Kjempegodt å lese violsa. Jeg ønsker deg et godt studieår av hele mitt hjerte, og håper du får mange gode venner.

Klem:O)

Skrevet

Så koselig! :)

Jeg kunne også gjerne tenke meg å være student igjen, hvis jeg bare kunne slippe alle prøver og eksamener. ;)

Det høres bra ut! :-)

kakki1365380609
Skrevet

Stå på :o) Skal selv begynne på kveldskurs i ett år. Har vært hjemme med barn i lengre tid, så jeg grugleder meg til komme "ut blandt folk" igjen.

Du får sikkert et kjempefint år :o)

Gjest Debra irl
Skrevet

Grattis.

Håper du kommer til å få en flott studietid!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det høres bra ut! :-)

Og ha en fin, stor hybel og gratis studielån. ;)

Skrevet

Fint at du også har funnet ut hvor deilig det er å studere! :D

Skrevet

Og ha en fin, stor hybel og gratis studielån. ;)

Høres enda bedre ut. :-)

Gjest Aviaana
Skrevet

grattis så mye Violsa. Har lest innleggene dine og unner deg dette av hele mitt hjerte. Er overbevist om at du kommer til å gjøre det bra når du er ferdig med studiene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...