Sofline Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Da har de noe annet mystisk i margarinen sin! For margarin bli myk i romtemp. Det gjør denne egentlig også, når man har åpnet pakka, men i butikken er den hard som sten. Merkelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Såfremt det er smør eller margarin som bare består av fett så vil det ikke være bakterier der. Men er det lettmargarin som er blandet med vann eller annen væske så er det en bakteriebombe å ha i romtemperatur. Men fett harskner jo når det blir oppbevart varmt så det bør jo helst oppbevares i kjøleskap Er det ikke bakterier i rent fett? 0 Siter
Osiris Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Herdet fett er forbudt i dansk mat (i motsetning til i Norge). Da er det veldig merkelig at den ikke er mjuk i romtemperatur. Da må det være noe annet som er tilsatt som gjør at den holder seg fast. Hva står det på innholdsdeklarasjonen da? 0 Siter
Osiris Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Er det ikke bakterier i rent fett? Nei, det er det ikke. Men fett harskner jo. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Nei, det er det ikke. Men fett harskner jo. Hvorfor er det ikke bakterier i rent fett da? Jeg mener ikke å kverulere, jeg er bare nysgjerrig! ) 0 Siter
Osiris Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Er det ikke bakterier i rent fett? Glemte å skrive at noen sorter margarin tilsettes en del ting som ikke er rent fett, og da kan det jo hende det blir bakterievekst. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Da er det veldig merkelig at den ikke er mjuk i romtemperatur. Da må det være noe annet som er tilsatt som gjør at den holder seg fast. Hva står det på innholdsdeklarasjonen da? Jeg har ikke margarin i huset i skrivende stund, men jeg skal sjekke det i morgen. Den blir myk i romtemperatur så snart pakka åpnes. 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 http://www.perfecthome.no/index.php?page=viewProducts&category=7&family=8&method=viewProduct&product=1507 lækkert! 0 Siter
hidi Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Margarin oppbevares ikke kjølig i butikken heller. Hvor kjøper du din margarin? 0 Siter
Sofline Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Hvor kjøper du din margarin? I Danmark. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.