Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har de noe annet mystisk i margarinen sin! For margarin bli myk i romtemp.

Det gjør denne egentlig også, når man har åpnet pakka, men i butikken er den hard som sten. Merkelig.

Fortsetter under...

Skrevet

Såfremt det er smør eller margarin som bare består av fett så vil det ikke være bakterier der. Men er det lettmargarin som er blandet med vann eller annen væske så er det en bakteriebombe å ha i romtemperatur. Men fett harskner jo når det blir oppbevart varmt så det bør jo helst oppbevares i kjøleskap

Er det ikke bakterier i rent fett?

Skrevet

Herdet fett er forbudt i dansk mat (i motsetning til i Norge).

Da er det veldig merkelig at den ikke er mjuk i romtemperatur. Da må det være noe annet som er tilsatt som gjør at den holder seg fast. Hva står det på innholdsdeklarasjonen da?

Skrevet

Nei, det er det ikke. Men fett harskner jo.

Skrevet

Nei, det er det ikke. Men fett harskner jo.

Hvorfor er det ikke bakterier i rent fett da? Jeg mener ikke å kverulere, jeg er bare nysgjerrig! :o)

Skrevet

Glemte å skrive at noen sorter margarin tilsettes en del ting som ikke er rent fett, og da kan det jo hende det blir bakterievekst.

Annonse

Skrevet

Da er det veldig merkelig at den ikke er mjuk i romtemperatur. Da må det være noe annet som er tilsatt som gjør at den holder seg fast. Hva står det på innholdsdeklarasjonen da?

Jeg har ikke margarin i huset i skrivende stund, men jeg skal sjekke det i morgen. Den blir myk i romtemperatur så snart pakka åpnes.

Skrevet

Margarin oppbevares ikke kjølig i butikken heller.

Hvor kjøper du din margarin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...