Gjest pekka Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 hysj hysj hehe nydelig godt ja! Men har du pr;vet vaniljeis med paprika chips til.......... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Næsj - det som er GODT er vaniljeis med peanøtter og sjokoladesaus!! *slafs* 0 Siter
bouenas Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det er Herlig!! ;-) Kan spise hele 2-liters boksen om jeg ikke behersker meg. Nesten, iallefall. Er nydelig med masse sjokoladesaus på. Eller O'boy! Og gjerne bananer. Og eggelikør. Selvfølgelig også "alene". Mmmmm, fikk kjempelyst på krokanis nå. Søren at butikken er stengt!! ;-) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 hysj hysj hehe nydelig godt ja! Men har du pr;vet vaniljeis med paprika chips til.......... JA! Det er godt! Merkelig nok. hehe... Det er også vaniljeis med non-stop og peanøtter! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det er Herlig!! ;-) Kan spise hele 2-liters boksen om jeg ikke behersker meg. Nesten, iallefall. Er nydelig med masse sjokoladesaus på. Eller O'boy! Og gjerne bananer. Og eggelikør. Selvfølgelig også "alene". Mmmmm, fikk kjempelyst på krokanis nå. Søren at butikken er stengt!! ;-) Kjeften på deg! *Sikler* nei, jeg har ikke mer sjokolademelkpulver igjen! *Puster lettet ut* 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 JA! Det er godt! Merkelig nok. hehe... Det er også vaniljeis med non-stop og peanøtter! Helnøtt sammen med potetgull med løk og rømme! Mmmmmmmmmmm............!!!!!!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det er lenge siden jeg har spist. Fikk alltid det av mamma før, men bananskiver og karamellsaus, nam! 0 Siter
Osiris Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Krokanis er vanvittig godt! Må kjøpe en toliter snart... *sikle* 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Helnøtt sammen med potetgull med løk og rømme! Mmmmmmmmmmm............!!!!!!!! Nei, gi deg da! hehe.. Ja, det er mange utrolige sammensetninger som kan smake godt! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Nei fysj, hadde heldigvis glemt at krokanis fantes jeg...helt til nå( 0 Siter
fresja Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det er kjempegodt, men tror ikke jeg har spist det i år! Kjøper gjerne nyere typer. Både min mor og de fleste barnebarna hennes vil helst ha vaniljeis. Så vi kjøper gjerne sånne 2-litere om somrene. Så koser jeg meg med all mulig annen type is ellers i året, men jeg prøver å velge de minst usunne! 0 Siter
tuss&troll Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Mmm, men den var bedre før i tiden, da vi fikk kjøpt 1/2 liter og liters krokanis innpakket i papp . 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det er kjempegodt! Og det er lenge siden jeg har spist det.... *skriver på handlelisten til helgen* 0 Siter
Prozak Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jævli godt. Men desverre altfor usundt. Det er så godt at jeg ikke engang vil spise det når jeg har spisedag. :-) ".........................................." 0 Siter
tuss&troll Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Når vi først er innpå det med is, .... det er jammen lenge siden jeg har spist Tress-is med peanøtter og Nonstop strødd over også ..... det er godt det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Mmm, men den var bedre før i tiden, da vi fikk kjøpt 1/2 liter og liters krokanis innpakket i papp . Åja, de husker jeg! Vi pleide å kjøpe sjokoladeis i sånne papp-innpakninger! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Når vi først er innpå det med is, .... det er jammen lenge siden jeg har spist Tress-is med peanøtter og Nonstop strødd over også ..... det er godt det. Vi kan dele vaniljeisen i to og så tar jeg sjokoladen og du jordbæra - greit? ;o) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Vi kan dele vaniljeisen i to og så tar jeg sjokoladen og du jordbæra - greit? ;o) Næææheiiii jeg MÅ har litt av hver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.