Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hysj hysj hehe nydelig godt ja! Men har du pr;vet vaniljeis med paprika chips til..........

Skrevet

Næsj - det som er GODT er vaniljeis med peanøtter og sjokoladesaus!! *slafs*

Skrevet

Det er Herlig!! ;-)

Kan spise hele 2-liters boksen om jeg ikke behersker meg. Nesten, iallefall.

Er nydelig med masse sjokoladesaus på. Eller O'boy! Og gjerne bananer. Og eggelikør. Selvfølgelig også "alene".

Mmmmm, fikk kjempelyst på krokanis nå. Søren at butikken er stengt!! ;-)

Gjest girl with no name
Skrevet

hysj hysj hehe nydelig godt ja! Men har du pr;vet vaniljeis med paprika chips til..........

JA! Det er godt! Merkelig nok. hehe... Det er også vaniljeis med non-stop og peanøtter!

Skrevet

Det er Herlig!! ;-)

Kan spise hele 2-liters boksen om jeg ikke behersker meg. Nesten, iallefall.

Er nydelig med masse sjokoladesaus på. Eller O'boy! Og gjerne bananer. Og eggelikør. Selvfølgelig også "alene".

Mmmmm, fikk kjempelyst på krokanis nå. Søren at butikken er stengt!! ;-)

Kjeften på deg! *Sikler* nei, jeg har ikke mer sjokolademelkpulver igjen! *Puster lettet ut*

Skrevet

JA! Det er godt! Merkelig nok. hehe... Det er også vaniljeis med non-stop og peanøtter!

Helnøtt sammen med potetgull med løk og rømme! Mmmmmmmmmmm............!!!!!!!!

Gjest Shira12
Skrevet

Det er lenge siden jeg har spist. Fikk alltid det av mamma før, men bananskiver og karamellsaus, nam!

Skrevet

Krokanis er vanvittig godt! Må kjøpe en toliter snart... *sikle*

Gjest girl with no name
Skrevet

Helnøtt sammen med potetgull med løk og rømme! Mmmmmmmmmmm............!!!!!!!!

Nei, gi deg da! hehe.. Ja, det er mange utrolige sammensetninger som kan smake godt!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei fysj, hadde heldigvis glemt at krokanis fantes jeg...helt til nå:o(

Skrevet

Det er kjempegodt, men tror ikke jeg har spist det i år! Kjøper gjerne nyere typer.

Både min mor og de fleste barnebarna hennes vil helst ha vaniljeis. Så vi kjøper gjerne sånne 2-litere om somrene.

Så koser jeg meg med all mulig annen type is ellers i året, men jeg prøver å velge de minst usunne!

Skrevet

Mmm, men den var bedre før i tiden, da vi fikk kjøpt 1/2 liter og liters krokanis innpakket i papp :).

hare1365380455
Skrevet

Det er kjempegodt! Og det er lenge siden jeg har spist det.... *skriver på handlelisten til helgen*

Skrevet

Jævli godt. Men desverre altfor usundt. Det er så godt at jeg ikke engang vil spise det når jeg har spisedag. :-)

".........................................."

Skrevet

Når vi først er innpå det med is, .... det er jammen lenge siden jeg har spist Tress-is med peanøtter og Nonstop strødd over også ;) ..... det er godt det.

Skrevet

Mmm, men den var bedre før i tiden, da vi fikk kjøpt 1/2 liter og liters krokanis innpakket i papp :).

Åja, de husker jeg! Vi pleide å kjøpe sjokoladeis i sånne papp-innpakninger!

Skrevet

Når vi først er innpå det med is, .... det er jammen lenge siden jeg har spist Tress-is med peanøtter og Nonstop strødd over også ;) ..... det er godt det.

Vi kan dele vaniljeisen i to og så tar jeg sjokoladen og du jordbæra - greit? ;o)

Skrevet

Vi kan dele vaniljeisen i to og så tar jeg sjokoladen og du jordbæra - greit? ;o)

Næææheiiii ;) jeg MÅ har litt av hver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...