bouenas Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kjeften på deg! *Sikler* nei, jeg har ikke mer sjokolademelkpulver igjen! *Puster lettet ut* Fristet jeg deg for mye....? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Fristet jeg deg for mye....? Jepp - hadde det vært noe sjokolademelkpulver i huset så hadde jeg kjørt innpå med is...! Men heldigvis var det tomt så jeg spiste litt druer istedet. ) Jeg er farlig lettpåvirkelig når det er snakk om mat...! 0 Siter
bouenas Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jepp - hadde det vært noe sjokolademelkpulver i huset så hadde jeg kjørt innpå med is...! Men heldigvis var det tomt så jeg spiste litt druer istedet. ) Jeg er farlig lettpåvirkelig når det er snakk om mat...! Okay, skal prøve å la være å friste deg. Må bare spise opp vaflene først Det ble min trøst, i mangel på is. Hadde litt røre igjen, supert plaster på såret! Så flott at du klarer å ty til sunne druer, når du i utgangspunktet hadde lyst på noe skikkslig søtt og usunt 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 Vi kan dele vaniljeisen i to og så tar jeg sjokoladen og du jordbæra - greit? ;o) det passer meg - jeg syns sjokoladeisdelen er vemmelig 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 Mmm, men den var bedre før i tiden, da vi fikk kjøpt 1/2 liter og liters krokanis innpakket i papp . Ja - da sleiket man pappen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.