Gå til innhold

Luft i magen av Lindbergs frokostbar?

Anbefalte innlegg

Gjest tullehøna
Skrevet

Flere som har hatt dette problemet? Jeg har en tid gnafsa en del av disse, med karamellsmak. Og nå plutselig fått veldig mye luft i magen, som naturlig nok må komme ut enten her eller der. Magesmertene har vært uutholdelige, trodde nesten dt måtte være gallesten, blindtarmbetennelse el.likn.! Analyserer jo hva jeg har spist som kan ha ført til dette, og lurer nå på om disse barene er årsaken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser nutrilettbar med peanøtt, har ikke merket noe av den.

Skrevet

Finner ikke noe som heter frokosbar på Lindberg sine sider nå. Vet ikke om du mener den karamellbaren de selger der nå, eller om det er en kjempegod jeg har kjøpt der før.

Der er mye fiber i en del Lindberg-produkter. Under en varedeklarasjon står følgende:

Hvis man går over fra fiberfattig kosthold til mer fiber, kan man få noe økt luftdannelse og mer hyppig avføring, men dette avtar fordi tarmen venner seg gradvis til mer fiber.

Skrevet

Enkelte søtstoff kan man få luft i magen av, men det er vel helst sorbitol.

Skrevet

Jeg har ved to anledninger spist et frokostblanding fra Axa (husker ikke hva den heter) og fyttikatta så vondt jeg fikk i magen! Spiste den første gang i fjor høst og feis hele kvelden. *Hehe* Så av en eller annen grunn, spiste jeg den igjen for noen dager siden - den er jo god og tenkte at jeg må huske feil, sååå ille kan det vel ikke ha vært!

Hahahahaha.... Jeg fikk skikkelig vondt i magen og putret som en kjele med ertesuppe! Først trodde jeg pakken måtte være full av rug, men det finnes ikke rug i den, derimot et eller annet mystisk søtstoff som jeg mistenker sterkt, husker ikke hva det het heller.

Skrevet

Fiber eller kunstig søtstoff.

Hvis det er pga fiber, så drikk masse vann, så vil det bli bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...