Gå til innhold

Følger noen med på hotel Cæsar?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg trodde at begge gutta boys som tok over hotellet, Rolf og Scott døde i den skytegreia.

Men lever Scott enda siden han er med i åpningsvignetten?

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke hvem som døde. Jeg følger med i Hotell Cæsar, men tror jeg må ha gått glipp av de siste episodene før pausen.

Skrevet

Jeg følger ikke med, men jeg så siste episode av forrige sesong. Vi så ikke at de ble skutt.

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg følger ikke med, men jeg så siste episode av forrige sesong. Vi så ikke at de ble skutt.

skjøt ikke Rolf Scott?

Skrevet

Vi fikk ikke se hvem som skjøt hvem, det var litt av spenningen i avslutningen.

Skrevet

skjøt ikke Rolf Scott?

Ikke så vidt man kunne se. Så vidt jeg husker....

Annonse

Skrevet

Vet ikke hvem som døde. Jeg følger med i Hotell Cæsar, men tror jeg må ha gått glipp av de siste episodene før pausen.

scott døde ikke.. han kommer seinere... han vises på introen også

Snacky1365380698
Skrevet

Har vært stor fan de siste årene *rødme*, men har satt meg som mål å ikke følge med mere. Tar for mye tid :)

Skrevet

Har vært stor fan de siste årene *rødme*, men har satt meg som mål å ikke følge med mere. Tar for mye tid :)

samme her. litt teit akkurat nå siden en fra parallellklassen på ungdomsskolen har blitt statist der, og skulle ha noen replikker nå i høst... Men det er ikke så viktig :P

Snacky1365380698
Skrevet

samme her. litt teit akkurat nå siden en fra parallellklassen på ungdomsskolen har blitt statist der, og skulle ha noen replikker nå i høst... Men det er ikke så viktig :P

Litt kult, da. Se kjentfolk på Cæsar :) En plass må skuespillerkarrieren begynne, vett :)

Skrevet

Litt kult, da. Se kjentfolk på Cæsar :) En plass må skuespillerkarrieren begynne, vett :)

Ja... nei han dukket opp på skjermen i vår. Fikk da en hysterisk telefon fra ei venninne (som gikk i klassen hans). "SE PÅ TV2!!" hehe. For det meste har vi bare sett ham utenfor i gangene oppe hos ledelsen. sånn utenfor glassveggene til kontorene f.eks. sånn bakgrunns-statist eller hva jeg skal kalle det. Satser på at venninna mi får med seg hvilken episode han har replikker i, og sier ifra, slik at jeg kan se reprisen dagen etter hehe. Gidder ikke begynne å følge med igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...