Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

holder på å sette opp ikeakjøkken as we speak! Og det begynner å bli veldig fint!

Eneste jeg vil anbefale er å legge penger i benkeplaten! Vi valgte den rimeligste (studentøkonomi...) og oppdaget når vi fikk de at skjøtene var lister av aluminium! Dette vil vi ikke ha, så min kjære har holdt på å lage pene usynlige skjøter i flere dager nå! Fikk kjøpt det vi trengte på en annen kjøkkenforretning. Dette kan i allefall være lurt å sjekke først!

Vi brukte kjøkkenplanleggeren, og det var veldig enkelt og greit! Når vi var fornøyd, så møtte vi opp på ikea der en hyggelig jente hjalp oss. Hun kom med forslag til små endringer, og så bestilte vi. Kjøkkenet ble levert innenfor døren. Brukte heller ikke så lang tid på å sette sammen skapene!

Nå skal vi "bare" ha på alle dørene og skuffene, og montere lys. Har kjøpt spots fra ikea og også noen lyslister som vi skal ha liggende oppå skapene. Det skal bli så fint!!! :-) Gleder meg til å sette inn igjen alle tingene våre og pynte og sånn!

Jeg ville ikke ha kjøpt blandebatterier til vask fra ikea! De har ikke noen stoppemekanisme på dreiingen, dvs. du kan vri de helt rundt. Kranen kan dermed stå helt inn ved veggen bak og renne, og skape vannskader. Vi kjøper kran et annet sted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

holder på å sette opp ikeakjøkken as we speak! Og det begynner å bli veldig fint!

Eneste jeg vil anbefale er å legge penger i benkeplaten! Vi valgte den rimeligste (studentøkonomi...) og oppdaget når vi fikk de at skjøtene var lister av aluminium! Dette vil vi ikke ha, så min kjære har holdt på å lage pene usynlige skjøter i flere dager nå! Fikk kjøpt det vi trengte på en annen kjøkkenforretning. Dette kan i allefall være lurt å sjekke først!

Vi brukte kjøkkenplanleggeren, og det var veldig enkelt og greit! Når vi var fornøyd, så møtte vi opp på ikea der en hyggelig jente hjalp oss. Hun kom med forslag til små endringer, og så bestilte vi. Kjøkkenet ble levert innenfor døren. Brukte heller ikke så lang tid på å sette sammen skapene!

Nå skal vi "bare" ha på alle dørene og skuffene, og montere lys. Har kjøpt spots fra ikea og også noen lyslister som vi skal ha liggende oppå skapene. Det skal bli så fint!!! :-) Gleder meg til å sette inn igjen alle tingene våre og pynte og sånn!

Et lite spørsmål bare, hvor kjøper dere slike lyslister? Hvordan blir dette seende ut? Og har du kanskje noen link så jeg kan se hva dette egentlig er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...