Gå til innhold

DOL-galleriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister man tilgangen om man ikke har vært der inne en stund eller har jeg virkelig prestert å glemme brukernavn og/eller passord!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem det, fant igjen mailen fra Bassisten og der fant jeg passordet som var noe annet enn det jeg vanligvis bruker. :o)

hare1365380455
Skrevet

Du har nok glemt noe.... Navnet er vel nicket ditt?

hare1365380455
Skrevet

Glem det, fant igjen mailen fra Bassisten og der fant jeg passordet som var noe annet enn det jeg vanligvis bruker. :o)

Ok!

Skrevet

Du har nok glemt noe.... Navnet er vel nicket ditt?

Hadde glemt passordet. Er vanligvis temmelig konsekvent der, bruker så og si alltid det samme passordet (eller en bestemt variant av det) nettopp fordi jeg er så glemsk, men her har jeg vært så "smart" å bruke noe annet...

Skrevet

Dette problemet har jeg også, var så dum at jeg fikk det tilsendt på student mailen:S og nå har jeg jo ikke lenger tilgang på den emailadresse fordi jeg ikke er student...

Vil gjerne inn dit igjen... Hjelp noen?

Skrevet

Dette problemet har jeg også, var så dum at jeg fikk det tilsendt på student mailen:S og nå har jeg jo ikke lenger tilgang på den emailadresse fordi jeg ikke er student...

Vil gjerne inn dit igjen... Hjelp noen?

Finn bassistens mailadresse og spør ham. :o)

Skrevet

Finn bassistens mailadresse og spør ham. :o)

:D hehe... det kan jeg gjøre vettu:D

Men har de de mailadressesidene ennå?

Skrevet

Hva er linken til dette galleriet?

Du må være medlem der for å få linken, er jeg redd.

"......................................"

Skrevet

Hva er linken til dette galleriet?

Den er hemmelig, du må først ha vært her inne selv en god stund under samme nick, så sende bilde av deg selv til bassisten og så får du tilgang og passord fra ham.

Skrevet

Du må være medlem der for å få linken, er jeg redd.

"......................................"

Og det hjelper lite med linken når man ikke har brukernavn eller passord. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...