Gå til innhold

Hjelp meg... jeg klarer ikke lengselen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke så hormonell da jeg var gravid jeg, ingen raserianfall i alle fall, men jeg husker at jeg ved et par anledninger fikk vanvittige latteranfall - lo kjempelenge og klarte ikke å stoppe. :o)

Jeg har en anelse om at jeg var ganske lik Thekla.

Men jeg hadde det kjipt ved siden av, så tung at jeg nesten ikke kunne gå, kjip mann, full jobb osv. Jeg husker det sjøl som et mareritt så jeg tviler ikke på dattera mi :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

20

• meg__123!

14

• Lillemus

10

• Sofline

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Knis, du skrev det jeg tenkte :o)

Men hun er ung da. Og jeg skal ikke si så mye for jeg har vært superhormonell da jeg gikk gravid. Dattera mi, som da var 11, er nesten redd for å bli gravid fordi hun husker meg som sur og sinna ;o)

Selv husker jeg mammaen min som blid, fornøyd og utrolig velbalansert de gangene hun har vært gravid.

Skrevet

Det er overhodet ikke normalt, unge eller ei.

"....................................."

Du har ikke født... :-)

Kvinner jeg kjenner godt som jeg aldri har sett grått eller noe lignende har blitt utrolig sippete etter fødselen. Det er normalt.

Skrevet

Selv husker jeg mammaen min som blid, fornøyd og utrolig velbalansert de gangene hun har vært gravid.

Jeg tror dattera mi er litt misunnelig på deg da :o)

Skrevet

*Fnis* Sånn som hun har fremstilt ham er det i grunnen nesten rart hun savner ham i det hele tatt spør du meg...

He he..tenkte det samme! ;)

Skrevet

Jeg tror dattera mi er litt misunnelig på deg da :o)

Hun er til gjengjeld ganske tempramentsfull når hun ikke er gravid, som jo var/er det meste av tiden. :-)

Skrevet

Hun er til gjengjeld ganske tempramentsfull når hun ikke er gravid, som jo var/er det meste av tiden. :-)

Jeg er ikke akkurat av den rolige, balanserte typen jeg heller:o)

Skrevet

Du har ikke født... :-)

Kvinner jeg kjenner godt som jeg aldri har sett grått eller noe lignende har blitt utrolig sippete etter fødselen. Det er normalt.

Ja, men vi snakker ikke om sipping her. Vi snakker om faktisk sammenbrudd - og hvis det er/blir så alvorlig at det kommer dithen. Gjør det ikke det, så er et selvfølgelig ikke noen krise.

"........................................"

Skrevet

Jeg er ikke akkurat av den rolige, balanserte typen jeg heller:o)

Godt det er flere av oss... :-) *ligne på mammaen sin*

Skrevet

Hvis det var _du_ som var min samboer, hadde jeg vært glad du hadde reist ;) Og ikke hadde jeg ønsket at du hadde kommet hjem på perm heller! :)

Hadde det vært _jeg_ som var din samboer, så hadde jeg ikke reist... Det er enda ikke innført verneplikt for damer her i landet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...