Gå til innhold

Rompe-implantat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et hjerne-implantat?

Stort utvalg i fiskebutikken.

Med på kjøpet får du lyst på mark, og svømmedyktighet.

Skrevet

Se ut som Dolly Parton foran, og Dolly Duck bak.

Skrevet

AHA! DA har jeg noe å skylde på - jeg kan si de hadde i litt mye...:)

Skrevet

Se ut som Dolly Parton foran, og Dolly Duck bak.

*gapskratter*

Brasilian but lift er nok ikke noe for meg nei:-)

Skrevet

*gapskratter*

Brasilian but lift er nok ikke noe for meg nei:-)

Jeg er litt fasinert av Andeby-romper, men hvis alle skal ha det, blir det for opplagt.

Skrevet

Jeg er litt fasinert av Andeby-romper, men hvis alle skal ha det, blir det for opplagt.

Ingen tvil om at sprettrumper er flott, men alt med måte.

Akkurat som bryster. Det er også flott, men alt med måte:-)

Gjest rumpsteak
Skrevet

Ingen tvil om at sprettrumper er flott, men alt med måte.

Akkurat som bryster. Det er også flott, men alt med måte:-)

F eks menn liker ikke å få fokus på forfengelighet, men rompe bør _de også_ ha. Den er samarbeidsvillig og nyttig for holdning, arbeid og gange. Den vokser fort og lett med riktig trening.

For mange har null rompe og stor mage. En uharmonisk kombinasjon som er lett å justere. Mage? Javel, men med rompe vil fasongen bli mer harmonisk.

Skrevet

F eks menn liker ikke å få fokus på forfengelighet, men rompe bør _de også_ ha. Den er samarbeidsvillig og nyttig for holdning, arbeid og gange. Den vokser fort og lett med riktig trening.

For mange har null rompe og stor mage. En uharmonisk kombinasjon som er lett å justere. Mage? Javel, men med rompe vil fasongen bli mer harmonisk.

Istemmer. Men må også ha rompe:-)

Skrevet

Istemmer. Men må også ha rompe:-)

Skrevet

Om hun vifter litt med albuene så legger hun kanskje egg også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...