Gå til innhold

Betale trening...

Gjest ja nå skal jeg begynne altså

Anbefalte innlegg

Gjest ja nå skal jeg begynne altså
Skrevet

Hvordan betaler man trening egentlig hos et treningssenter? Det er jo månedsbeløp. Betaler man 1 gang i måneden, via faktura eller kontakt, eller må man betale hele årsavgiften på en gang?

Gjest nicole40
Skrevet

Da jeg trente hadde jeg avtalegiro på nettbank og ble trukket et beløp hver måned.

Gjest Instruktør
Skrevet

Da jeg trente hadde jeg avtalegiro på nettbank og ble trukket et beløp hver måned.

Ja, avtalegiro er det mest vanlige og det mest økonomiske.

Du fyller ut en kontrakt og skriver under på et skjema til banken på avtalt beløp.

Den første mnd må du sikkert betale kontant ettersom det kan ta litt tid med banken.

Lykke til :-)

Skrevet

Vi har autogiro. Dvs. at beløpet trekkes automatisk hver mnd.

Skrevet

Ja, avtalegiro er det mest vanlige og det mest økonomiske.

Du fyller ut en kontrakt og skriver under på et skjema til banken på avtalt beløp.

Den første mnd må du sikkert betale kontant ettersom det kan ta litt tid med banken.

Lykke til :-)

Jeg får tilsendt giro en gang i året. Gått der i ti år i år!

Skrevet

Du betaler pr. mnd. Egentlig kan du vel betale akkurat på den måten du vil (neppe i tomflasker, men), men det vanligste er nok giro eller autogiro.

".........................................."

Skrevet

Du betaler pr. mnd. Egentlig kan du vel betale akkurat på den måten du vil (neppe i tomflasker, men), men det vanligste er nok giro eller autogiro.

".........................................."

Tomflasker. *lol* Den skulle jeg likt å sett! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vil tro du fortsatt kan finne enkelte smågym som tar betalt hvert halvår eller hvert år, men de er i så fall unntakene. Det vanlige i dag er avtalegiro hver måned.

Skrevet

Tomflasker. *lol* Den skulle jeg likt å sett! :-)

Jeg pleier å tilby betaling i natura til disse spinnings-tuppene som alltid står i resepsjonen på treningssentrene :-)

"........................................."

Skrevet

Jeg pleier å tilby betaling i natura til disse spinnings-tuppene som alltid står i resepsjonen på treningssentrene :-)

*Flirer* Min eks-elsker pleide å sukke tungt om jeg spurte om han kunne hjelpe meg med noe mot penger:"Hva skjedde med gode gamle betaling in natura?!" ;o)

Skrevet

*Flirer* Min eks-elsker pleide å sukke tungt om jeg spurte om han kunne hjelpe meg med noe mot penger:"Hva skjedde med gode gamle betaling in natura?!" ;o)

Vi menn er ikke så pengegriske som dere kvinner :-)

"......................................"

Skrevet

:-)

Skrevet

Der jeg går er det vanligste med avtalegiro hver mnd. Evt kan du betale for et halvt eller et helt år om gangen. jeg betalte for et år når jeg startet opp igjen nå, for da hadde jeg litt penger liggende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...