Gjest ja nå skal jeg begynne altså Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Hvordan betaler man trening egentlig hos et treningssenter? Det er jo månedsbeløp. Betaler man 1 gang i måneden, via faktura eller kontakt, eller må man betale hele årsavgiften på en gang? 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Da jeg trente hadde jeg avtalegiro på nettbank og ble trukket et beløp hver måned. 0 Siter
Gjest Instruktør Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Da jeg trente hadde jeg avtalegiro på nettbank og ble trukket et beløp hver måned. Ja, avtalegiro er det mest vanlige og det mest økonomiske. Du fyller ut en kontrakt og skriver under på et skjema til banken på avtalt beløp. Den første mnd må du sikkert betale kontant ettersom det kan ta litt tid med banken. Lykke til :-) 0 Siter
Speak Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Vi har autogiro. Dvs. at beløpet trekkes automatisk hver mnd. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Ja, avtalegiro er det mest vanlige og det mest økonomiske. Du fyller ut en kontrakt og skriver under på et skjema til banken på avtalt beløp. Den første mnd må du sikkert betale kontant ettersom det kan ta litt tid med banken. Lykke til :-) Jeg får tilsendt giro en gang i året. Gått der i ti år i år! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Du betaler pr. mnd. Egentlig kan du vel betale akkurat på den måten du vil (neppe i tomflasker, men), men det vanligste er nok giro eller autogiro. ".........................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Du betaler pr. mnd. Egentlig kan du vel betale akkurat på den måten du vil (neppe i tomflasker, men), men det vanligste er nok giro eller autogiro. ".........................................." Tomflasker. *lol* Den skulle jeg likt å sett! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Vil tro du fortsatt kan finne enkelte smågym som tar betalt hvert halvår eller hvert år, men de er i så fall unntakene. Det vanlige i dag er avtalegiro hver måned. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Tomflasker. *lol* Den skulle jeg likt å sett! :-) Jeg pleier å tilby betaling i natura til disse spinnings-tuppene som alltid står i resepsjonen på treningssentrene :-) "........................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Jeg pleier å tilby betaling i natura til disse spinnings-tuppene som alltid står i resepsjonen på treningssentrene :-) "........................................." *Flirer* Min eks-elsker pleide å sukke tungt om jeg spurte om han kunne hjelpe meg med noe mot penger:"Hva skjedde med gode gamle betaling in natura?!" ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 *Flirer* Min eks-elsker pleide å sukke tungt om jeg spurte om han kunne hjelpe meg med noe mot penger:"Hva skjedde med gode gamle betaling in natura?!" ;o) Vi menn er ikke så pengegriske som dere kvinner :-) "......................................" 0 Siter
Sofline Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Jeg pleier å tilby betaling i natura til disse spinnings-tuppene som alltid står i resepsjonen på treningssentrene :-) "........................................." :-) 0 Siter
Tralla Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Der jeg går er det vanligste med avtalegiro hver mnd. Evt kan du betale for et halvt eller et helt år om gangen. jeg betalte for et år når jeg startet opp igjen nå, for da hadde jeg litt penger liggende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.