Gå til innhold

P-piller

Anbefalte innlegg

Gjest p-pillar
Skrevet

Har nettopp startet på pillene.Kan jeg allikel hoppe over mensen denne gangen? (Bruker Yasmine)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men det er vel fremdeles vanlig med blødningsforstyrrelser i inntil 3 mnd etter pillestart så det er slett ikke sikkert du vil oppnå noe. Ring legen og spør.

Gjest Shira12
Skrevet

Har du mensen når du startet på de, vil den gjøre seg ferdig.

Men du kan fint gå på de over neste mens, dvs at du ikke har en pillefri uke.

Men som Lillemus er inne på, du kan oppleve småblødninger i starten, jeg synes da det er greitt med en skikkelig mens, for da fungerer det ofte bra igjen etterpå.

Søker du på p-piller og yasmin her på Dol, står det en hel masse.

Gjest p-pillar
Skrevet

Har du mensen når du startet på de, vil den gjøre seg ferdig.

Men du kan fint gå på de over neste mens, dvs at du ikke har en pillefri uke.

Men som Lillemus er inne på, du kan oppleve småblødninger i starten, jeg synes da det er greitt med en skikkelig mens, for da fungerer det ofte bra igjen etterpå.

Søker du på p-piller og yasmin her på Dol, står det en hel masse.

"Har du mensen når du startet på de, vil den gjøre seg ferdig."

Jeg startet av ulike grunner på 3. mensen dag. Nå har jeg tatt 15 tabletter.

"Men du kan fint gå på de over neste mens, dvs at du ikke har en pillefri uke."

Håper det. Jeg får nemelig besøk av kjæresten. Det er lenge siden vi har sett hverandre og da hadde det vært greit å slippe mensen. :)

"Men som Lillemus er inne på, du kan oppleve småblødninger i starten, jeg synes da det er greitt med en skikkelig mens, for da fungerer det ofte bra igjen etterpå."

Jeg tar sjansen på å prøve. Har ikke hatt noen blødninger enda.

Takk for svar. :)

Gjest p-pillar
Skrevet

Aner ikke, men det er vel fremdeles vanlig med blødningsforstyrrelser i inntil 3 mnd etter pillestart så det er slett ikke sikkert du vil oppnå noe. Ring legen og spør.

Jeg tar sjansen på å prøve. Kjæresten kommer på besøk etter å ha vært lenge vekke ;)

Gjest Shira12
Skrevet

"Har du mensen når du startet på de, vil den gjøre seg ferdig."

Jeg startet av ulike grunner på 3. mensen dag. Nå har jeg tatt 15 tabletter.

"Men du kan fint gå på de over neste mens, dvs at du ikke har en pillefri uke."

Håper det. Jeg får nemelig besøk av kjæresten. Det er lenge siden vi har sett hverandre og da hadde det vært greit å slippe mensen. :)

"Men som Lillemus er inne på, du kan oppleve småblødninger i starten, jeg synes da det er greitt med en skikkelig mens, for da fungerer det ofte bra igjen etterpå."

Jeg tar sjansen på å prøve. Har ikke hatt noen blødninger enda.

Takk for svar. :)

Bare hyggelig :o)

Yasmin er veldig greie slik, du kan styre når det passer og ha mensen, og det er jo helst når kjæresten ikke er på besøk :-)

Eneste jeg opplever er at det kommer en bitteliten småblødning om jeg har gått for lenge, da tar jeg en pause når det passer seg slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...