Gå til innhold

Hvor bestiller du fagbøker?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg lurer på hvilken nettbokhandel som er best og har godt og bredt utvalg. Jeg har bestilt noe fra akademika, men jeg finner ikke alt. (Men jeg håper de kan bestille noe.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bokklubben.no reklamerer med at de har fagbøker. (Men jeg har ikke bestilt fagbøker derfra)

hare1365380455
Skrevet

Bokklubben.no reklamerer med at de har fagbøker. (Men jeg har ikke bestilt fagbøker derfra)

Jeg fant en bok der en gang, men de har ikke så mye synes jeg... Jeg skal nå sjekke! :)

Skrevet

Jeg fant en bok der en gang, men de har ikke så mye synes jeg... Jeg skal nå sjekke! :)

Så bare at de skrøt meg at de hadde opptil 40% på fagbøker. Men det er enkelt å søke så du finner det jo raskt ut:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skriver under på ChiengMais innlegg. Haugenbok har i tillegg studentkontoavtale, så du kan betale når studielånet kommer eller dele opp betalingen. Kjempekjekt. :)

Skrevet

Bortsett fra Akademika, så synes jeg Norli har best utvalg.

Haugenbok har ikke mange bøker i mitt felt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...