nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 jeg har greid å kutte ned drikkingen.går lange turer hver dag,og har tatt fatt på skrivingen igjen.livet føles mye bedre nå. (mange har nok irritert seg over meg,det er forståelig nok.håper også noen sitter igjen med at jeg forsøkte å hjelpe noen) hvem vet,kanskje det kommer en bok med noen av dere som hovedpersoner,og;) nei,det ville vel ingen hatt interesse av å lese,allikevel.. men uansett-det hadde vært morro å få delt mine opplevelser med dere,om alt som skjedde denne sommeren. er det forresten bestandig like livlig her om sommeren? ha det godt! jeg titter innom av og til,for å hilse på og for å hente inspirasjon. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Kjempebra at du har kuttet ned på drikkingen,og kommer deg ut,det fortjener et stort GRATTIS,og *klapp på skulderen* Ha det godt 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Enig. Det er flott og beundringsverdig å klare så viktige framskritt. Gratulerer! God idé å skrive bok om "persongalleriet" her inne, he-he... Si ifra hvis det blir noe, da! Bruker du i så fall "nattsvermeren" som pseudonym...? :-) 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Enig. Det er flott og beundringsverdig å klare så viktige framskritt. Gratulerer! God idé å skrive bok om "persongalleriet" her inne, he-he... Si ifra hvis det blir noe, da! Bruker du i så fall "nattsvermeren" som pseudonym...? :-) takker for gratulasjonen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.