Gå til innhold

gratuler meg den som vil

Anbefalte innlegg

nattsvermeren1365380995
Skrevet

jeg har greid å kutte ned drikkingen.går lange turer hver dag,og har tatt fatt på skrivingen igjen.livet føles mye bedre nå.

(mange har nok irritert seg over meg,det er forståelig nok.håper også noen sitter igjen med at jeg forsøkte å hjelpe noen)

hvem vet,kanskje det kommer en bok med noen av dere som hovedpersoner,og;)

nei,det ville vel ingen hatt interesse av å lese,allikevel..

men uansett-det hadde vært morro å få delt mine opplevelser med dere,om alt som skjedde denne sommeren.

er det forresten bestandig like livlig her om sommeren?

ha det godt!

jeg titter innom av og til,for å hilse på og for å hente inspirasjon.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Kjempebra at du har kuttet ned på drikkingen,og kommer deg ut,det fortjener et stort GRATTIS,og *klapp på skulderen*

Ha det godt :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Enig. Det er flott og beundringsverdig å klare så viktige framskritt. Gratulerer!

God idé å skrive bok om "persongalleriet" her inne, he-he... Si ifra hvis det blir noe, da!

Bruker du i så fall "nattsvermeren" som pseudonym...?

:-)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Enig. Det er flott og beundringsverdig å klare så viktige framskritt. Gratulerer!

God idé å skrive bok om "persongalleriet" her inne, he-he... Si ifra hvis det blir noe, da!

Bruker du i så fall "nattsvermeren" som pseudonym...?

:-)

takker for gratulasjonen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...