Gå til innhold

Skjult kamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler ikke spesielt høyt av sånne spøker nei.

Sånne skjult kamera opplegg der noen blir utsatt for en eller annen provoserende spøk, og hisser seg skikkelig opp er heller ikke veldig gøy.

Må være litt sånn feelgood humor for at jeg skal like meg :o)

Skrevet

Uff, nei dette var skikkelig dårlig gjort synes jeg. Hva om det hadde kommet noen som ikke var svømmedyktige? Eller noen såunger på egenhånd?

Skrevet

veldig dårlig gjort, men jeg kunne ikke annet enn å le da. he he....:)

Skrevet

Uff, nei dette var skikkelig dårlig gjort synes jeg. Hva om det hadde kommet noen som ikke var svømmedyktige? Eller noen såunger på egenhånd?

Det er jo overvåket, jeg vil nå tro at mindre svømmedyktige ville blitt reddet opp i god tid, og at ellers andre som absolutt ikke burde havnet oppi (f.eks. rullestolbrukere eller folk med barnevogn) ville blitt stoppet før de kom til kanten.

Men utrolig kjipt om man har noe på seg som ikke tåler vann. mobil e.l.

Skrevet

Det er jo overvåket, jeg vil nå tro at mindre svømmedyktige ville blitt reddet opp i god tid, og at ellers andre som absolutt ikke burde havnet oppi (f.eks. rullestolbrukere eller folk med barnevogn) ville blitt stoppet før de kom til kanten.

Men utrolig kjipt om man har noe på seg som ikke tåler vann. mobil e.l.

Nemlig! Jeg går ofte med både mobil og digitalkamera i lomma og de hadde jo blitt helt ødelagte. Nå hadde det ikek vært selve "tingen" jeg var redd for, men data som hadde vært lagret på dem.

Skrevet

Jeg ville tro at hvis den rette personen med ryggproblemer falt i - særlig på sykkel - ville det kunne få konsekvenser á la lang sykemelding. Det så ut som noen vonde sykkel-stup.

Skrevet

Ja, den var _ikke_ morsom.

(Tenk om noen ikke kunne svømme f.eks., så ville dette ha vært en særdeles ubehagelig opplevelse - jeg skjønner jo at de ville ha blitt henta opp, men likevel.)

Skrevet

Mohahahahahahahahaha!

Kjempemorsomt, det morsomste jeg vet er folk som faller, da klarer jeg aldri å holde meg alvorlig uansett hvor mye de skader seg. Jeg vet det ikke er særlig fint gjort, men jeg klarer ikke la vær.

Skrevet

Men det er slik humor som jeg synes er morsomt, såfremt ingen slår seg.

Skrevet

Men tror dere det er ekte? For meg ser det som den joggeren i hvit genser (den siste i en gruppe på tre) hoppa uti?

Jeg synes det så ut som ene dama slo seg skikkelig i ryggen/ nakken da hun falt...

Men må innrømme at jeg lo rått!

Skrevet

Veldig dårlig gjort...

Min kjære trodde jeg klikka her ute, da han bare hørte jeg rapte av latter...

Skrevet

Min kjære trodde jeg klikka her ute, da han bare hørte jeg rapte av latter...

Rapte av latter? Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...