Gå til innhold

Herregud, de skraper virkelig bunnen nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han komikeren var ny for meg, ellers har jeg full kontroll :o)

Og jeg leser ikke sladreblader heller.

Snacky1365380698
Skrevet

Joda, vet hvem de er. Men Idol-Tone?!?! Æsj, da gidder _ikke_ jeg å se på *kreeps*

Skrevet

Han der Ødegård fyren har jeg aldri hørt om, men ellers så var det da kjente navn.

Skrevet

Hvem er Christian Ødegård!?

Eirik Newth? *Hehe* Det kan jo være at programmet blir verdt å se om han blir med!

Skrevet

Sier som flere her: Torjussen og Ødegaard var ukjente, resten er da ganske "etablerte" kjendiser eller i det minste kjente navn.

Skrevet

Hvem er Christian Ødegård!?

Eirik Newth? *Hehe* Det kan jo være at programmet blir verdt å se om han blir med!

Christian Ødegård er han som var programleder i Nissene på låven og TV2s påskenøtter (parodierte Roald Øyen).

Skrevet

Han der Ødegård fyren har jeg aldri hørt om, men ellers så var det da kjente navn.

Ødegård? Se hva jeg svarer til Lillemus. :)

Skrevet

Christian Ødegård er han som var programleder i Nissene på låven og TV2s påskenøtter (parodierte Roald Øyen).

Han ja, han er jo litt søt!

Skrevet

Han ja, han er jo litt søt!

Og jeg er enig i at det kan bli spennende å se Eirik Newt danse f.eks. Cha- cha-cha. :)

(Han kan jo være rasende dyktig for det jeg vet, men det får vi nå se snart ...)

Skrevet

Og jeg er enig i at det kan bli spennende å se Eirik Newt danse f.eks. Cha- cha-cha. :)

(Han kan jo være rasende dyktig for det jeg vet, men det får vi nå se snart ...)

Han er en fantstisk underholdende foreleser i alle fall! :o) Minner meg litt om han spinnville astronomen, Ødegård. :o)

Skrevet

Jeg aner ikke hvem Gimle, Torjusson og Tangstad er. Mulig jeg vet det når jeg ser dem.

Skrevet

Jeg aner ikke hvem Gimle, Torjusson og Tangstad er. Mulig jeg vet det når jeg ser dem.

Gimle er en skuespiller, du har garantert sett ham på tv! Tangstad er vel han eks-bokseren? Sistnevnte aner jeg ikke.

Skrevet

Kunne de ikke lage et program hvor vi kan se på tyske turister gjøre sitt fornødne?

Eller se på grønn maling tørke, eller gresset gro på De Andalusiske Høysletter?

Eller "En husmor vasker sitt tøy".

Skrevet

Torjussen er jo kjent da! . Datra mi kjenner'n i alle fall godt! hehe

Skrevet

Han har visst jeg maila med -visste ikke han var kjendis jeg! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...