Gå til innhold

Herregud, de skraper virkelig bunnen nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvem Eirik Newth, komiker Christer Torjussen og TV-kjendis Kristian Ødegård er. Men deter da bra for en gammel dame å klare 7 av 10. Mange ganger når dere diskuterer kjendiser, er det bare ukjendte navn for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torjussen er jo kjent da! . Datra mi kjenner'n i alle fall godt! hehe

Jeg kjenner ikke igjen navnet. :-)

Skrevet

Gimle er en skuespiller, du har garantert sett ham på tv! Tangstad er vel han eks-bokseren? Sistnevnte aner jeg ikke.

Det stod han var eksbokser, men jeg kan ikke se ham for meg. Vet du hva Gimle har vært med i?

Skrevet

Jeg kjente igjen alle navnene - håper ikke det sier mest om meg, da ;-)

Skrevet

Vet ikke hvem Eirik Newth, komiker Christer Torjussen og TV-kjendis Kristian Ødegård er. Men deter da bra for en gammel dame å klare 7 av 10. Mange ganger når dere diskuterer kjendiser, er det bare ukjendte navn for meg!

Ødegård er visst ham programlederen i Nissene på Låven og Påskenøtter/Julenøtter på TV2.

Newth er ham den overivrige astronomen som stadig er på TV tror jeg.

Skrevet

Oh my. Han har jo "egen genser" han. Han spiller alltid usympatisk ikke sant??

Ikke i "Seks som Oss". Der er han ganske ålreit.

Skrevet

Ødegård er visst ham programlederen i Nissene på Låven og Påskenøtter/Julenøtter på TV2.

nei - han er det ikke. Han heter Knut-Jørgen: bilde=/bilder/images/b_222926.jpg&x=900&y=563&bg=000000&id=222926 (et bilde som en venn av meg har laget av han)

Skrevet

Her er bilde av Eirik Newth:

http://www.nrk.no/litteratur/forfattere/986787.html

Virker ukjendt for meg. Vi ser jo nesten bare han som flisa skriver navnet på.

Skrevet

nei - han er det ikke. Han heter Knut-Jørgen: bilde=/bilder/images/b_222926.jpg&x=900&y=563&bg=000000&id=222926 (et bilde som en venn av meg har laget av han)

Og jeg som var så sikker på det var ham... :-)

Skrevet

Det stod han var eksbokser, men jeg kan ikke se ham for meg. Vet du hva Gimle har vært med i?

http://www.nrk.no/img/584416.jpeg

Tangstad til venstre.

Gimle har vært med i det meste og har ofte drittsekkroller, men han skal være veldig snill på ordentlig ifølge en venninne av meg som har jobbet sammen med ham. :o)

Skrevet

Ja - må innrømme jeg kjente alle navnene jeg også....

Skrevet

Måtte søke på hvem Newt var, men sannelig hadde jeg ikke sett ham før også. Resten vet jeg hvem er.

Skrevet

http://www.nrk.no/img/584416.jpeg

Tangstad til venstre.

Gimle har vært med i det meste og har ofte drittsekkroller, men han skal være veldig snill på ordentlig ifølge en venninne av meg som har jobbet sammen med ham. :o)

Takk. Jeg så Gimle i en link over her. :-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Ikke i "Seks som Oss". Der er han ganske ålreit.

Den har jeg ikke sett. Er det verdt å ta en titt tro.....?

Skrevet

Den har jeg ikke sett. Er det verdt å ta en titt tro.....?

Tja, både og. Det er OK underholdning, men jeg ville ikke satt av tid til programmet. Men som med alt annet blir man lett hekta. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...