Gå til innhold

Foma varmepumper - noen som kjenner til disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal anskaffe oss varmepume nå, og har da sett litt på Foma sine varmepumper.

Er det noen som har erfaringer med disse, gode/dårlige?

Er det også noe spesielt vi må tenke på ved kjøp av slik?

Litt grønn på dette området..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmepumper og installasjon av disse er et fag, en ingeniørjobb, og ikke som å kjøpe vaskemaskin eller brødrister.

Resultatet skal bli lønnsomhet i kroner og øre. Mange har "driti draget" og/eller blitt lurt.

Skrevet

Varmepumper og installasjon av disse er et fag, en ingeniørjobb, og ikke som å kjøpe vaskemaskin eller brødrister.

Resultatet skal bli lønnsomhet i kroner og øre. Mange har "driti draget" og/eller blitt lurt.

"driti på draget" skulle det være.

En bonde jeg kjenner henter varme i fjøset og i møkkakjellern under fjøset med 12 kuer. Rundt 5-6 kw tror jeg. Meget lønnsomt.

Skrevet

"driti på draget" skulle det være.

En bonde jeg kjenner henter varme i fjøset og i møkkakjellern under fjøset med 12 kuer. Rundt 5-6 kw tror jeg. Meget lønnsomt.

Bare vent, det er ikke lenge før han blir skattelagt for det. Man skal jo ikke ha fordel av noe som helst. Hugger man ved i egen skog må man vel skatte av det og.

Skrevet

Bare vent, det er ikke lenge før han blir skattelagt for det. Man skal jo ikke ha fordel av noe som helst. Hugger man ved i egen skog må man vel skatte av det og.

Vi må jo yte etter evne?

De flyr faen meg rundt og teller bærbusker og frukttrær også.

En busk for mye, og det er ikke "hobby" lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...