Gå til innhold

Lo i gulvteppet - grrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teppet er stort, av ull og korthåret. Lo fra tekstiler klorer seg fast i det, og er vanskelig å få av.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast det - vi har ikke tepper vi :=)

Det blir varmere på gulvet.

Demper ekko fra betong og laminatgulv.

Skrevet

Kast det - vi har ikke tepper vi :=)

Det forslaget var forresten å "helle barnet ut med badevannet"

:-)

Skrevet

Det blir varmere på gulvet.

Demper ekko fra betong og laminatgulv.

vi har også betongsåle og laminatgulv - ikkenoe ekko her - men så bor vi i et overmøblert hjem også da :)

Skrevet

Det forslaget var forresten å "helle barnet ut med badevannet"

:-)

Gubben her, han blir hysterisk hver gang jeg komer trekkende med sånne "sauefeller" - det siste han bar vekk og gjemte var et lyst, langhåret et i ull fra IKEA -jeg sur -men det måtte til pers. Vi fant ulldotter til og med langt inne på badet av det teppet - etter halvt år var det like ille - også etter daglig støvsuging.

Jeg lurer på hvor han gjemte det....

Skrevet

vi har også betongsåle og laminatgulv - ikkenoe ekko her - men så bor vi i et overmøblert hjem også da :)

Skal ikke mye til å endre akustikken. Jeg har på mye lyd og skræl, så det kan bli mye ekko. Uten teppe blir det reine museet eller kjerka.

Skrevet

Skal ikke mye til å endre akustikken. Jeg har på mye lyd og skræl, så det kan bli mye ekko. Uten teppe blir det reine museet eller kjerka.

Jeg elsker museer jeg da - hehe

Gjest girl with no name
Skrevet

Gummikost! Det er bankers, veldig effektivt. Fikk kjøpt det på Europris for noen år siden. Også gjennom Ha-Ra som selger (solgte?) fiberkluter og -mopper.

Kanskje har de det på Clas Ohlson og Biltema og slikt. Jeg har selv en liten gummibørste som jeg går over med i kanten av teppet. Ellers er det effektivt (men tungt) å bruke støvsugermunnstykket med busten ute og trykk ehardt mens en drar bortover teppet.

Skrevet

Gummikost! Det er bankers, veldig effektivt. Fikk kjøpt det på Europris for noen år siden. Også gjennom Ha-Ra som selger (solgte?) fiberkluter og -mopper.

Kanskje har de det på Clas Ohlson og Biltema og slikt. Jeg har selv en liten gummibørste som jeg går over med i kanten av teppet. Ellers er det effektivt (men tungt) å bruke støvsugermunnstykket med busten ute og trykk ehardt mens en drar bortover teppet.

Du er en engel.

Gummikost tror jeg på (sånn til hunder?). En gummihanske med litt vann tok ganske mye den og.

Støvsugerns børste virker ikke så bra igjen.

Gjest girl with no name
Skrevet

Du er en engel.

Gummikost tror jeg på (sånn til hunder?). En gummihanske med litt vann tok ganske mye den og.

Støvsugerns børste virker ikke så bra igjen.

Den jeg tenker på er akkurat som en sopekost, bare at busta er av gummi. Den lille gummibørsten min er vel noe slikt de bruker til hunder kanskje. Tar litt lenger tid å gå over et helt teppe enn en langkost bare.

Skrevet

Den jeg tenker på er akkurat som en sopekost, bare at busta er av gummi. Den lille gummibørsten min er vel noe slikt de bruker til hunder kanskje. Tar litt lenger tid å gå over et helt teppe enn en langkost bare.

Mulig det er slike frisører bruker for å feie hår fra glatt gulv med?

Skrevet

Gubben her, han blir hysterisk hver gang jeg komer trekkende med sånne "sauefeller" - det siste han bar vekk og gjemte var et lyst, langhåret et i ull fra IKEA -jeg sur -men det måtte til pers. Vi fant ulldotter til og med langt inne på badet av det teppet - etter halvt år var det like ille - også etter daglig støvsuging.

Jeg lurer på hvor han gjemte det....

Prøv å ha hund en periode så blir dere tilvendt "ulldotter" av ymse slag.

Skrevet

Prøv å ha hund en periode så blir dere tilvendt "ulldotter" av ymse slag.

ingen firbente skal inn her -så lenge jeg bor her! hehe

Skrevet

Du hadde raskt blitt sjarmert dersom du hadde møtt udyret vårt...*s* Har kun opprettholdt en forhåndsfastsatt grense; han får ikke være i senger eller møbler...

Skrevet

Jeg har en firbeint i frysern.

Den røyter ikke, for den har ikke lenger pels.

Skrevet

Vi hadde masse lo i gulvteppet inntil jeg kjøpte ny støvsuger..

Skrevet

Du hadde raskt blitt sjarmert dersom du hadde møtt udyret vårt...*s* Har kun opprettholdt en forhåndsfastsatt grense; han får ikke være i senger eller møbler...

Ta deg en tur - så skal jeg dekke opp med kaffe og kaker - ute! :) hehe

Skrevet

Jeg har en firbeint i frysern.

Den røyter ikke, for den har ikke lenger pels.

æææææsj

Skrevet

æææææsj

Nyslaktet og flådd kanin. Ser nesten ut som et spebarn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...