keinstein Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Teppet er stort, av ull og korthåret. Lo fra tekstiler klorer seg fast i det, og er vanskelig å få av. Noen tips? 0 Siter
keinstein Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Kast det - vi har ikke tepper vi :=) Det blir varmere på gulvet. Demper ekko fra betong og laminatgulv. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Kast det - vi har ikke tepper vi :=) Det forslaget var forresten å "helle barnet ut med badevannet" :-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Det blir varmere på gulvet. Demper ekko fra betong og laminatgulv. vi har også betongsåle og laminatgulv - ikkenoe ekko her - men så bor vi i et overmøblert hjem også da 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Det forslaget var forresten å "helle barnet ut med badevannet" :-) Gubben her, han blir hysterisk hver gang jeg komer trekkende med sånne "sauefeller" - det siste han bar vekk og gjemte var et lyst, langhåret et i ull fra IKEA -jeg sur -men det måtte til pers. Vi fant ulldotter til og med langt inne på badet av det teppet - etter halvt år var det like ille - også etter daglig støvsuging. Jeg lurer på hvor han gjemte det.... 0 Siter
keinstein Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 vi har også betongsåle og laminatgulv - ikkenoe ekko her - men så bor vi i et overmøblert hjem også da Skal ikke mye til å endre akustikken. Jeg har på mye lyd og skræl, så det kan bli mye ekko. Uten teppe blir det reine museet eller kjerka. 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Skal ikke mye til å endre akustikken. Jeg har på mye lyd og skræl, så det kan bli mye ekko. Uten teppe blir det reine museet eller kjerka. Jeg elsker museer jeg da - hehe 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Gummikost! Det er bankers, veldig effektivt. Fikk kjøpt det på Europris for noen år siden. Også gjennom Ha-Ra som selger (solgte?) fiberkluter og -mopper. Kanskje har de det på Clas Ohlson og Biltema og slikt. Jeg har selv en liten gummibørste som jeg går over med i kanten av teppet. Ellers er det effektivt (men tungt) å bruke støvsugermunnstykket med busten ute og trykk ehardt mens en drar bortover teppet. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Gummikost! Det er bankers, veldig effektivt. Fikk kjøpt det på Europris for noen år siden. Også gjennom Ha-Ra som selger (solgte?) fiberkluter og -mopper. Kanskje har de det på Clas Ohlson og Biltema og slikt. Jeg har selv en liten gummibørste som jeg går over med i kanten av teppet. Ellers er det effektivt (men tungt) å bruke støvsugermunnstykket med busten ute og trykk ehardt mens en drar bortover teppet. Du er en engel. Gummikost tror jeg på (sånn til hunder?). En gummihanske med litt vann tok ganske mye den og. Støvsugerns børste virker ikke så bra igjen. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Du er en engel. Gummikost tror jeg på (sånn til hunder?). En gummihanske med litt vann tok ganske mye den og. Støvsugerns børste virker ikke så bra igjen. Den jeg tenker på er akkurat som en sopekost, bare at busta er av gummi. Den lille gummibørsten min er vel noe slikt de bruker til hunder kanskje. Tar litt lenger tid å gå over et helt teppe enn en langkost bare. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Den jeg tenker på er akkurat som en sopekost, bare at busta er av gummi. Den lille gummibørsten min er vel noe slikt de bruker til hunder kanskje. Tar litt lenger tid å gå over et helt teppe enn en langkost bare. Mulig det er slike frisører bruker for å feie hår fra glatt gulv med? 0 Siter
frosken Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Gubben her, han blir hysterisk hver gang jeg komer trekkende med sånne "sauefeller" - det siste han bar vekk og gjemte var et lyst, langhåret et i ull fra IKEA -jeg sur -men det måtte til pers. Vi fant ulldotter til og med langt inne på badet av det teppet - etter halvt år var det like ille - også etter daglig støvsuging. Jeg lurer på hvor han gjemte det.... Prøv å ha hund en periode så blir dere tilvendt "ulldotter" av ymse slag. 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Prøv å ha hund en periode så blir dere tilvendt "ulldotter" av ymse slag. ingen firbente skal inn her -så lenge jeg bor her! hehe 0 Siter
frosken Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 ingen firbente skal inn her -så lenge jeg bor her! hehe Du hadde raskt blitt sjarmert dersom du hadde møtt udyret vårt...*s* Har kun opprettholdt en forhåndsfastsatt grense; han får ikke være i senger eller møbler... 0 Siter
keinstein Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 ingen firbente skal inn her -så lenge jeg bor her! hehe Jeg har en firbeint i frysern. Den røyter ikke, for den har ikke lenger pels. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Vi hadde masse lo i gulvteppet inntil jeg kjøpte ny støvsuger.. 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Du hadde raskt blitt sjarmert dersom du hadde møtt udyret vårt...*s* Har kun opprettholdt en forhåndsfastsatt grense; han får ikke være i senger eller møbler... Ta deg en tur - så skal jeg dekke opp med kaffe og kaker - ute! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg har en firbeint i frysern. Den røyter ikke, for den har ikke lenger pels. æææææsj 0 Siter
keinstein Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 æææææsj Nyslaktet og flådd kanin. Ser nesten ut som et spebarn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.