Gå til innhold

Fort! - hvordan steker jeg bacon i stekeovn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det samme, he he.. Litt mer appetittelig :)

Særlig resirkulert papir skal man være forsiktig med å bruke direkte på mat. Det gjelder selvsagt både dopapir og kjøkkenpapir. Den viktigste grunnen til å bruke kjøkkenpapir er vel at de fleste typene av dette tåler mer fuktighet før det begynner å smuldre opp og ligge igjen på maten...

Fortsetter under...

Skrevet

Særlig resirkulert papir skal man være forsiktig med å bruke direkte på mat. Det gjelder selvsagt både dopapir og kjøkkenpapir. Den viktigste grunnen til å bruke kjøkkenpapir er vel at de fleste typene av dette tåler mer fuktighet før det begynner å smuldre opp og ligge igjen på maten...

Åh.. Det tenkte ikke jeg på. Jeg var mer opptatt av at maten skulle lages på toalettpapir, men det er jo rent da. Såfremt en ikke tar det rett fra dorullbeholderen på toalettet ;)

Skrevet

Åh.. Det tenkte ikke jeg på. Jeg var mer opptatt av at maten skulle lages på toalettpapir, men det er jo rent da. Såfremt en ikke tar det rett fra dorullbeholderen på toalettet ;)

Jeg fikk kjeft for å ha en dorull på bordet på camping. De andre stolte ikke på at noen ikke hadde hatt den med på do.

Skrevet

Jeg fikk kjeft for å ha en dorull på bordet på camping. De andre stolte ikke på at noen ikke hadde hatt den med på do.

Hehe.. Det er noe med de dorullene.. Jeg var på besøk hos noen og lånte toalettet. Dorullen var veldig brunflekkete, så jeg tok en ny. Jeg kjenner henne jeg besøkte veldig godt, så jeg nevnte dorullen for henne. Hun lo så hjertelig og sa at det var jo bare sjokolade ungene hadde griset med... Altså trygg og bruke og grei å ha på badet... Hmm ;)

Skrevet

Dopapir?

Er det ikke bedre med skikkelig kjøkkenpapir?

Sikkert, men hvis man ikker har... :-)

Skrevet

Rett fra dorullen? Nei, gjenbruk skal til... :-)

Annonse

Skrevet

Det smuldrer ikke opp på baconet. Jeg brukte det der jeg jobbet før. Arbeidsgiveren var for gjerrig til å kjøpe tørkepapir.

Skrevet

Det smuldrer ikke opp på baconet. Jeg brukte det der jeg jobbet før. Arbeidsgiveren var for gjerrig til å kjøpe tørkepapir.

Så herlig arbeidsgiver. Lurer på om vi har jobbet for samme firma. Sånn rent bortsett fra at det firmaet jeg har i tankene er oppløst nå, såvidt jeg vet. Men sjefen driver vel et eller annet sted fremdeles... Jaja, det er nok flere gniene og kjipe sjefer der ute... hehe

Men som sagt, det viktigste er at det ikke er resirkulert papir, det er ikke heldig å bruke til mat, har jeg hørt.

Skrevet

Rett fra dorullen? Nei, gjenbruk skal til... :-)

oj.. ;-) Såpass. Piffer opp baconbitene litt da vel..!

Skrevet

Så herlig arbeidsgiver. Lurer på om vi har jobbet for samme firma. Sånn rent bortsett fra at det firmaet jeg har i tankene er oppløst nå, såvidt jeg vet. Men sjefen driver vel et eller annet sted fremdeles... Jaja, det er nok flere gniene og kjipe sjefer der ute... hehe

Men som sagt, det viktigste er at det ikke er resirkulert papir, det er ikke heldig å bruke til mat, har jeg hørt.

Jeg aner ikke om det var resirkulert. Det ville næringsmiddelkontrollen neppe vært så glad for.

Tåpelig å spare på sånne småting synes jeg.

Skrevet

oj.. ;-) Såpass. Piffer opp baconbitene litt da vel..!

Fargen blir litt spesiell, men ellers smaker det godt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...