Gå til innhold

Sliten etter 1. studedag.......

Anbefalte innlegg

Gjest Filkmano
Skrevet

Er nå begynt 3 og siste år på mitt Bachelorstude. Hadde full dag i dag, og jammen føler jeg meg sliten. Føler også at jeg husker lite etter de 2 foregående årene. Håper jaggu det tar seg opp igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, den første dagen er alltid sliten :)

Det er nesten litt skummelt å gjennomgå planen for hele semesteret. Men det virker alltid mer tidkrevende enn det faktisk viser seg å være.

Skrevet

Det er nesten litt skummelt å gjennomgå planen for hele semesteret. Men det virker alltid mer tidkrevende enn det faktisk viser seg å være.

Slitsom, ikke sliten.. Hehe

Gjest Filkmano
Skrevet

Håper det. Som 3.års student mener jeg selv at dette ikke skulle være noen kunst, men følte meg likavel kjempeusikker, og ikke minst sliten.

Skrevet

Håper det. Som 3.års student mener jeg selv at dette ikke skulle være noen kunst, men følte meg likavel kjempeusikker, og ikke minst sliten.

Jeg opplever dette hvert eneste semester. Men når jeg ser tilbake på semestrene, så var det slettes ikke ille :)

Alt er så nytt og virker kjempeomfattende i starten. Før du vet ordet av det så er du inne i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...