Gjest Filkmano Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Er nå begynt 3 og siste år på mitt Bachelorstude. Hadde full dag i dag, og jammen føler jeg meg sliten. Føler også at jeg husker lite etter de 2 foregående årene. Håper jaggu det tar seg opp igjen. 0 Siter
mynaeve Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Slapp av, den første dagen er alltid sliten Det er nesten litt skummelt å gjennomgå planen for hele semesteret. Men det virker alltid mer tidkrevende enn det faktisk viser seg å være. 0 Siter
mynaeve Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Slapp av, den første dagen er alltid sliten Det er nesten litt skummelt å gjennomgå planen for hele semesteret. Men det virker alltid mer tidkrevende enn det faktisk viser seg å være. Slitsom, ikke sliten.. Hehe 0 Siter
Gjest Filkmano Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Slapp av, den første dagen er alltid sliten Det er nesten litt skummelt å gjennomgå planen for hele semesteret. Men det virker alltid mer tidkrevende enn det faktisk viser seg å være. Håper det. Som 3.års student mener jeg selv at dette ikke skulle være noen kunst, men følte meg likavel kjempeusikker, og ikke minst sliten. 0 Siter
mynaeve Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Håper det. Som 3.års student mener jeg selv at dette ikke skulle være noen kunst, men følte meg likavel kjempeusikker, og ikke minst sliten. Jeg opplever dette hvert eneste semester. Men når jeg ser tilbake på semestrene, så var det slettes ikke ille Alt er så nytt og virker kjempeomfattende i starten. Før du vet ordet av det så er du inne i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.