tigertrollet Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Har muligens gjort en tabbe.. Bestilte nemlig en pakke fra USA som de skulle sende med FedEx. Jeg har flyttet, men ikke meldt adresseforandring til banken ennå -kun posten. Jeg får videresendt posten siden de har den nye adressen, så jeg trodde jo at bestillingen fra USA var ok. Så ble jeg oppringt fra USA om at adresse på kredittkort og min postadresse (skrev nemlig den nye adressen som en c/o-adresse) ikke stemte overens -helt korrekt. Pga at kredittkort ikke skal misbrukes antar jeg, så måtte adressene sammenfalle. Jeg sa da at de bare kunne bruke min gamle adresse siden posten blir omadressert. Det var etter at jeg la på røret at jeg kom på at de skulle jo shippe pakken med FedEx... Er jeg in deep shit? Nå kommer de vel på døra til min gamle adresse der det bor nye folk?? Eller pleier de å ringe først? De har jo tlf nr.. Nevnte jeg at det var en ny og dyr kameralinse?!..*litt stressa* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 puh! *ubeskrivelig lettet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.