Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student, har lyst å kjøpe meg bærbar, men er rimelig grønn på området.

Noen som kan anbefale en PC (gjerne m link) som kan brukes til "alt"?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

25

• Logitechmusa

6

• Mistera

5

• muriel

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pris spiller ingen rolle?

Åjo, det glemte jeg selvfølgelig. Så rimelig som mulig :o)

Skrevet

Ca. 6000,- vil gi deg en håndfull streite pc-er å velge mellom.

"........................................"

Skrevet

Åjo, det glemte jeg selvfølgelig. Så rimelig som mulig :o)

Utvalget av Laptopper er så enormt at dte er nødvendig å vite om du med

Hvis den skal brukes "alt" dvs. også 3D-spill som krever godt grafikkort. Da må du opp i minst 10K.

Skal den ber være rimligst mulig, og ikke brukes til spilling, mest til surfing og skriving er det mulig å få en til rundt 5 tusen.

Bestem beløpet først så kan jeg gi en konkret anbefaling.

Skrevet

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323028

- 5.795,- (komplett.no). Tror det var omtrent denne modellen jeg kjøpte til min søster for litt siden. Helt kurant sak, med mindre du skal kjøre Visual Studio, Eclipse, 3DMax, Logic Pro eller andre tunge saker.

"......................................"

Skrevet

Acer er OK bærbare. Det samme er Dell.

Dell finner du på Dell.no (selges ikke gjennom vanlige butikker). Jeg har en bærbar Dell jeg er kjempefornøyd med. Dog en helt annen prisklasse enn du er ute etter.

Acer har jeg sett rimelig på tilbud hos Binders i disse dager.

Skrevet

Den ser grei ut, bortsett fra at det står altfor lite detaljer. Man KAN risikere at harddisken er en 4200rpm på en så billig maskin, og da er det ikke verdt en tusenlapp ned i pris.

Problemet er at jeg vedder ræva mi på at ingen på Elkjøp aner hva slags harddisk som sitter i den :-)

".........................................."

Skrevet