Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jeg synes gjør det hele dårlig, er at det etter en stund kun er snakk om én ting: Finne de og de kuleste gjenstandene. Og da gjerne i form av quests sammen med andre fra rundt omkring i verden, hvor man så forplikter seg til å være med på oppsatte tider, lenge lenge lenge av gangen.

"......................................"

Ja jeg vet det er sånn:) Men jeg spiller med kompiser hjemme i Norge, og da blir det hele mye triveliger, og ikke blir det sure om man driter seg ut litt heller:)

Vet at det er noen Nerder som rett og slett er fanatiske og blir krakilske om man ikke gjør det på den og den måten:) men da bare går man, hehe... gjør iallefall jeg;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

25

• Logitechmusa

6

• Mistera

5

• muriel

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg har en sånn Acer 3000 - der ser jeg film, surfer trådløst og har plass til MASSE.

OG kan brenne dvd'er :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, faktisk mer morsomt. Jeg vet hva jeg har, og jeg både jobber med og har utdannelse i å vite hva som finnes :-)

"........................................"

LOL

Du skulle bare visst!

Skrevet

Nei, faktisk mer morsomt. Jeg vet hva jeg har, og jeg både jobber med og har utdannelse i å vite hva som finnes :-)

Hehe, morroklumpen!

Hadde du bare visst hva ChiengMai har jobba med og hva slags utdannelse hu har (i tillegg til det pedagogiske som er grunnen til at jeg kjenner hu), så hadde du nok ikke kommet med akkurat det innlegget du gjorde over her.

Men i motsetning til deg så har ikke hu en eneste gang falt så dypt at hu har kommet med sånne usakligheter som at "jeg vet best for jeg er utdanna til det og jobber med det" sånn som du gjør. Ja, for jeg regner med du syns det er et uslåelig argument, eller hur?

Skrevet

Hehe, morroklumpen!

Hadde du bare visst hva ChiengMai har jobba med og hva slags utdannelse hu har (i tillegg til det pedagogiske som er grunnen til at jeg kjenner hu), så hadde du nok ikke kommet med akkurat det innlegget du gjorde over her.

Men i motsetning til deg så har ikke hu en eneste gang falt så dypt at hu har kommet med sånne usakligheter som at "jeg vet best for jeg er utdanna til det og jobber med det" sånn som du gjør. Ja, for jeg regner med du syns det er et uslåelig argument, eller hur?

*LOL*

Dette blir for dumt :-)

Jeg har en ca. 4 år gammel maskin med P4M prosessor, på 1.7GHz. I dag selges maskiner med 1.6 og 1.7GHz P4M prosessorer til opp mot 10.000,- (så nettopp en til 10.500,-). Hun protesterer på dette - og du presterer å si at hun har utdannelse og kompetanse på området? *Ler*

Og hvor får du tullet ditt om at jeg sier at jeg vet bedre? Jeg sier at jeg synes det er komisk å bli tiltalt som om jeg ikke vet hva jeg snakker om, når jeg gjør nettopp det. Spesiellt når det gjelder hva jeg har i maskinen på bordet her.

"........................................."

Skrevet

LOL

Du skulle bare visst!

Herregud - er du seriøs? Du mener altså at du vet bedre enn jeg hva jeg har i maskinen her? Seriøst?

Alt jeg har sagt her, er at den omtrent fire år gamle prosessoren jeg har i min maskin, er nesten den samme som fortsatt selges (nest nyeste type). Er du uenig i at en P4M prosessor er en P4M prosessor? Seriøst?

".........................................."

Skrevet

Hehe, morroklumpen!

"så hadde du nok ikke kommet med akkurat det innlegget du gjorde over her."

*Rister av latter* Nei, det er klart...hadde jeg visst hva hun var (*skjelve...*), så hadde jeg ikke protestert når hun kommer med direkte feilinformasjon om noe som hvem som helst kan lese seg til...:-)

"Men i motsetning til deg så har ikke hu en eneste gang falt så dypt at hu har kommet med sånne usakligheter som at "jeg vet best for jeg er utdanna til det og jobber med det" sånn som du gjør."

Tja...nå sa jeg vel ikke annet enn at jeg synes det er komisk at noen forsøker å fortelle meg hva som finnes, og hva jeg har selv (!), som om jeg var en av de som ringer telenor telefonsupport og klager på any-tasten. Og når hun i tillegg faktisk presterer å påstå noe som ikke henger på greip, så må jeg le litt av det. At du kjenner henne personlig, forklarer jo hvorfor du kommer med dette tullet ditt her, selv om du ikke gir inntrykk av å ha den fjerneste anelse om hva det dreier seg om.

Eller har du kanskje noe mer jeg skal ha sagt, som du kan slenge ut en beskyldning om? :-)

"Ja, for jeg regner med du syns det er et uslåelig argument, eller hur?"

At jeg har jobbet med data i 11 år, gjør meg helt ubestridelig i stand til å vite hva slags komponenter jeg har i maskinen min, ja. Og det faktum at det ikke har kommet noen ny generasjon CPU-er fra Intel siden Pentium 4 på fire år - den nye Core Duo er ikke egentlig en ny generasjon, på klassisk vis - kan ingen bestride. En Pentium 4 M prosessor er en Pentium 4 M prosessor, punktum. En nyere modell er en forbedret modell, men det er fortsatt "samme prosessoren".

"......................................."

Skrevet

Hehe, morroklumpen!

Og hva i all verden er problemet ditt igjen, forresten? Jeg mener å huske nicket ditt fra Data-forum, og et tilfelle hvor du fremsto som en komplett idiot, og hvorpå du la meg for hat fordi jeg påpekte nettopp dette? Oi - hvorfor er jeg overrasket? *Ler* :-)

Skrevet

*LOL*

Dette blir for dumt :-)

Jeg har en ca. 4 år gammel maskin med P4M prosessor, på 1.7GHz. I dag selges maskiner med 1.6 og 1.7GHz P4M prosessorer til opp mot 10.000,- (så nettopp en til 10.500,-). Hun protesterer på dette - og du presterer å si at hun har utdannelse og kompetanse på området? *Ler*

Og hvor får du tullet ditt om at jeg sier at jeg vet bedre? Jeg sier at jeg synes det er komisk å bli tiltalt som om jeg ikke vet hva jeg snakker om, når jeg gjør nettopp det. Spesiellt når det gjelder hva jeg har i maskinen på bordet her.

Du er far off nå, du har misforstått så det nesten er pinlig å se.

EOD

Skrevet

Du er far off nå, du har misforstått så det nesten er pinlig å se.

EOD

*Ler* Du er jaggu ikke sann. Jeg lar det som står på trykk tale for seg, og kaster ikke bort mer tid på unger :-)

Skrevet

Og hva i all verden er problemet ditt igjen, forresten? Jeg mener å huske nicket ditt fra Data-forum, og et tilfelle hvor du fremsto som en komplett idiot, og hvorpå du la meg for hat fordi jeg påpekte nettopp dette? Oi - hvorfor er jeg overrasket? *Ler* :-)

Nå er jeg veldig spent på hvilket av mine 11 innlegg på dataforumet du sikter til altså.

Skrevet

*Ler* Du er jaggu ikke sann. Jeg lar det som står på trykk tale for seg, og kaster ikke bort mer tid på unger :-)

Du raller og raller om denne datamaskinen din som om ChiengMai har gjort det til et kjempepoeng å fortelle om hva du har slags maskin. Hu er slett ikke bastant, og det med maskinen din er det du som har gjort til en big deal, ikke hu. Jeg tror du trenger lese innleggene hennes en gang til og fortelle meg hvor hun bastant sier hva du har for noe. At du skal fly sånn i taket fordi hu er enig med Gemini angående Packard Bell er nesten litt komisk.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Herregud - er du seriøs? Du mener altså at du vet bedre enn jeg hva jeg har i maskinen her? Seriøst?

Alt jeg har sagt her, er at den omtrent fire år gamle prosessoren jeg har i min maskin, er nesten den samme som fortsatt selges (nest nyeste type). Er du uenig i at en P4M prosessor er en P4M prosessor? Seriøst?

Jeg tror du trenger et lite tips her, for jeg tror slett ikke det er maskinen din ChiangMai snakker om. Så vidt jeg kan se er den nevnt i en liten bisetning. Og en ting til, om du har en 4,5 år gammel maskin med prosessor som fremdeles selges i maskiner til 7-8000 kroner, da mener du det er feil å nevne i en bisetning at du sikkert kjøpte en bra maskin for såpass lenge siden? Å fly i taket for noe sånt er urkomisk, du leser innimellom andres innlegg som fandens oldemor leser nyhetene.

Gjest Seroxat
Skrevet

Du raller og raller om denne datamaskinen din som om ChiengMai har gjort det til et kjempepoeng å fortelle om hva du har slags maskin. Hu er slett ikke bastant, og det med maskinen din er det du som har gjort til en big deal, ikke hu. Jeg tror du trenger lese innleggene hennes en gang til og fortelle meg hvor hun bastant sier hva du har for noe. At du skal fly sånn i taket fordi hu er enig med Gemini angående Packard Bell er nesten litt komisk.

Denne mannen må mangle impulskontoll.

Skrevet

Jeg tror du trenger et lite tips her, for jeg tror slett ikke det er maskinen din ChiangMai snakker om. Så vidt jeg kan se er den nevnt i en liten bisetning. Og en ting til, om du har en 4,5 år gammel maskin med prosessor som fremdeles selges i maskiner til 7-8000 kroner, da mener du det er feil å nevne i en bisetning at du sikkert kjøpte en bra maskin for såpass lenge siden? Å fly i taket for noe sånt er urkomisk, du leser innimellom andres innlegg som fandens oldemor leser nyhetene.

Whatever. Det kom to konkrete påstander, som begge er/var beviselig feil. Det var det jeg svarte på.

Skrevet

Forøvrig ser jeg tre påstander som er beviselig feil. Og jeg ser heller ikke at jeg "flyr i taket". Bortsett fra kanksje litt overfor den andre lille apen som kommer og skriver støtteinnlegg uten å ane hva som diskuteres.

Hun påstår følgende:

1. Pentium 4 M prosessoren som er fire år gammel er en annen enn den som selges i Centrino maskiner i dag.

- Dette er beviselig feil. Det er nøyaktig samme arkitektur, bare en nyere modell.

2. Pentium 4M prosessorene under 2GHz som selges i dag er de billigste maskinene.

- Dette er feil. Det er Celeron M prosessorer som er de billigste - med hastigheter opp til 3GHz. Pentium 4M (ikke Celeron) finnes vel ikke over 2GHz, såvidt jeg har sett.

3. Hun påstår at brikkesettene på hovedkortene varierer.

- Dette er bare til en viss grad riktig, og for det meste feil. Det var dette jeg kalte en udokumentert påstand, og som hun fløy i taket for.

Videre nektet jeg ingen å anbefale/ikke anbefale noe som helst, basert på egne erfaringer - som hun anklaget meg for. Jeg gjorde det vel nesten selv, iom. at jeg kommenterte hva mine erfaringer var (eller var det i en annen trd?) Når noen forsøker å fortelle meg hvordan noe som jeg kjenner veldig godt (og evt. har arbeidet med i årevis) er, så synes jeg det er litt komisk. Det sa jeg også, og ikke noe annet.

Såh. Nå gidder jeg faktisk ikke jatte mer om dette.

Skrevet

Whatever. Det kom to konkrete påstander, som begge er/var beviselig feil. Det var det jeg svarte på.

utrolig hva de finner på når de VIL angripe:-)

gjetter jeg rett sitter du med en god latter og koser deg med pc`n pluss litt nødvendige gjøremål i form av jobb/studier:)

*klem og kos deg du og*

Skrevet

utrolig hva de finner på når de VIL angripe:-)

gjetter jeg rett sitter du med en god latter og koser deg med pc`n pluss litt nødvendige gjøremål i form av jobb/studier:)

*klem og kos deg du og*

Ja, enkeltes opphengthet og trang til å gå etter personer er like underholdende nå som for 10 år siden :-)

Nå har jeg lagt fra meg det "intelligente" av gjøremål, så nå sitter jeg bare her med moderat lakenskrekk og sløver :-)

Skrevet

Ja, enkeltes opphengthet og trang til å gå etter personer er like underholdende nå som for 10 år siden :-)

Nå har jeg lagt fra meg det "intelligente" av gjøremål, så nå sitter jeg bare her med moderat lakenskrekk og sløver :-)

hehehe fornuftig min kjære;-)

ringer nok snart etter en : pizzaalround! hehe men noen vil kanskje diskutere det også?? *sukker* ;)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"Jeg mener å huske nicket ditt fra Data-forum, og et tilfelle hvor du fremsto som en komplett idiot, og hvorpå du la meg for hat fordi jeg påpekte nettopp dette?"

Nå har jeg viet såpass interesse for denne drakampen at jeg måtte søke på Logitechmusas nick på dataforumet for å finne tråden du sikter til. I motsetning til hva Logitech sier så finner jeg 13 innlegg av henne der. Ikke i noen av disse innleggene har hun vært i klinsj med deg eller oppført seg som en komplett idiot. Dermed så fremstår vel du, med din kommentar her som en .... komplett (sett inn det som passer) kanskje?

Det er mulig det er greit å kalle folk komplette idioter fordi de er uenige med deg eller tar feil, det er kanskje sånn du ønsker å bidra til dol? Og det rare *i tillegg* er at du ofte kommer med påstander om at folk krangler når de svarer på innleggene dine. Er du så opphøyet at du har rett til å bestemme når andre skal slutte en diskusjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...