Gå til innhold

Ønsker meg ei slik veske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på din veske kan du få tak i. se på dinveske.no

Skrevet

Tøff! Jeg er overhode ikke noe veskemenneske og synes aldri jeg ser noen som er i nærheten av å være fine, men den der var knalltøff!!!! Jeg vil også ha sånn!

Gjest Veskedame
Skrevet

Nope, er bilde av den der men får ikke kjøpt.

Gjest Veskedame
Skrevet

Tøff! Jeg er overhode ikke noe veskemenneske og synes aldri jeg ser noen som er i nærheten av å være fine, men den der var knalltøff!!!! Jeg vil også ha sånn!

Du kan by på den på qxl men jeg synes det blir litt dyrt med 429,- + 112,- i frakt. Hadde håpet på å få tak i den billigere, helst i butikk.

Skrevet

Hvor da? Jeg fant den ikke under noen av kategoriene.

Skrevet

Jeg er også på jakt etter en bestemt veske, og gikk inn på dinveske.no - men ble en smule oppgitt over elendig kategorisering av vesker.

Hva pokker er forskjellen på motevesker, fashion-vesker og trendy vesker???

Er det bare meg som er blitt akterutseilt?

Skrevet

Nope, er bilde av den der men får ikke kjøpt.

ja var kanskje ikke akkurat den veska, men noe liknende.. stilig veske hvertfall... ser så mange stilige vesker, men jeg synes de er så dyre...

Gjest Veskedame
Skrevet

Hva heter den da?

Hadde jeg visst det så skulle jeg ha greid å søke den opp på nett selv;o)

Gjest Veskedame
Skrevet

Nei, skal jeg gi så mye for ei veske skal den sannelig være ny.

Den er ny.

Skrevet

Jeg er også på jakt etter en bestemt veske, og gikk inn på dinveske.no - men ble en smule oppgitt over elendig kategorisering av vesker.

Hva pokker er forskjellen på motevesker, fashion-vesker og trendy vesker???

Er det bare meg som er blitt akterutseilt?

Det lurte jeg også på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...