Gå til innhold

Ønsker meg ei slik veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nok200.com sier jeg bare....:)

Er det bare jeg som er dum til å finne fram der eller er det bare korte bukser? Jeg finner bare 32 tommer og jeg vet at USA har opp til 38 tommer i lengden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor får jeg kjøpt den?

Aner ikke desverre... *ønske seg skinnveske*

Skrevet

...og ikke minst - hva koster det???? :-O

Så ut som du måtte til Danmark.

Skrevet

Friis selger også i Norge.

Skrevet

Friis selger også i Norge.

Ok...Norge var bare ikke listet opp under "store locator"...

Skrevet

Ok...Norge var bare ikke listet opp under "store locator"...

Merkelig. Jeg synes ofte jeg ser Friis & co i Norge. Jeg tror BikBok har noe derfra.

Skrevet

BagOrama på Byporten i Oslo har mye fra Friis, kan jo sjekke der :) Også Morris på Gunerius i Oslo har en del fra Friis.

Skrevet

BagOrama på Byporten i Oslo har mye fra Friis, kan jo sjekke der :) Også Morris på Gunerius i Oslo har en del fra Friis.

Takk! Hadde håpet å slippe å dra inn til Oslo (sentrum), men jeg får vel prøve. Hvis det ikke er en butikk på CC Vest eller i Sandvika som kan tenkes å ha et utvalg av Friis.

Skrevet

Norge er iistet opp der da. Men det er litt vanskelig å se, for man må scrolle en nesten usynlig scrollbar på høyre side. Typisk dårlig webdesign. Og svaret man får opp er

"Please Contact MOXTEX

Drammensveien 130C

0277 Oslo

Phone: +47 2243 7747

Website: www.moxtex.no"

Og nettsiden funker ikke! Nå skal det innrømmes at jeg ikke har prøvd å ringe da... Har vært litt i tåkeheimen de siste dagene, syk og svak osv... :-)

Skrevet

Ååååååå....dritlekkert, både veska, skoene og pengepungen!

Var ikke sikker på om jeg hadde litt sær smak jeg, men herlig å se at flere andre også synes den er lekker! :-)

Skrevet

De skoene var fine :)

Og så er det helsesko attpåtil! :-) jeg er så dårlig på å kjøpe sko.

Skrevet

Takk! Hadde håpet å slippe å dra inn til Oslo (sentrum), men jeg får vel prøve. Hvis det ikke er en butikk på CC Vest eller i Sandvika som kan tenkes å ha et utvalg av Friis.

Det er en butikk på Sandvika Storsenter som har en del vesker, men vet ikke om de har fra Friis. Ikke sett mye fra det merket der i hvert fall. Tror det er Morris butikk :)

Skrevet

Det er en butikk på Sandvika Storsenter som har en del vesker, men vet ikke om de har fra Friis. Ikke sett mye fra det merket der i hvert fall. Tror det er Morris butikk :)

Ja, jeg har vært der. Men jeg var innom en annen butikk som førte Friis for et par dager siden, men de hadde ikke denne modellen da, men andre skinnvesker. Og jeg fant ut at den veska jeg ønsker meg mest sannsynlig koster mer enn jeg har lyst til å bruke på en veske nå, så jeg får nok se meg om etter noe annet. Ikke lett n år man hovedsaklig har gått rundt med en svart middels stor sekk (stor nok til å få plass til papirer i A4-størrelse. Jeg finner jo ikke noe jeg liker og samtidig synes er innen rimelighetens grenser prismessig...

*kresen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...