Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest kjedermegja
Skrevet

Vi, meg å min samboer har 3 tilsammen. Jeg to gutt på 7 og jente på 9, og han ei på 8.Ingen sammen foreløbig, vet ikke om jeg orker det når vi har så store barn fra før. Men det hadde vært kosli og da med en liten en.

Kjeder meg ikveld, derfor jeg spør..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kveldsvisa
Skrevet

Vi har to gutter på 10 og 12 år. Tenker og at det hadde vært koselig med en liten av og til, men så tenker jeg at det er veldig greit at de har blitt så store. Livet ville blitt snudd opp ned med en liten en - men koselig hadde det allikevel vært.

Kjeder meg jeg og. Begynte å male kjøkkenet ... Har en liten pause nå:)

Skrevet

Jeg har to (6 og straks 8 år), min kjære har ingen og vi kan ikke få noen sammen heller. Passer meg egntlig utmerket, jeg synes det er deilig at ungene er blitt så store og hadde sett mørkt på å begynne på'n igjen med nattevåk og alt det der.

Men de er søte da.... :o)

Skrevet

Jeg har tre. Yngste er snart fem og eldste snart tolv.

Blir ikke flere nå, får vente til jeg blir bestemor;o)

Skrevet

Barna deres er ikke for store til å få søsken. Søsteren min er tyve år yngre enn meg. Jeg har ingen barn selv, men ønsker meg fire (kanskje fem).

Skrevet

Vi har lillemor på 11 mnd, og får vel sikkert en til i løpet av de nærmeste årene.

Men noen nr 3 tviler jeg på at det blir, jeg syns det er mer enn nok å gjøre med bare én allerede jeg :o)

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 8, og min samboer har to jenter - en på 17 og en på 25. Også ett nydelig lite barnebarn på 4 måneder!!!! :-)

Så flere på oss blir det ikke nei! ;-)

Skrevet

To. Jente på snart 16 og gutt på 7.

Som du sikkert kan regne ut, kom lillebroren da storesøster var på samme alder som barna deres.

Det har gått helt greit, selv om forskjellen i alder og kjønn selvsagt gjør søskenforholdet annerledes enn om de hadde vært jevnaldrende.

Økonomisk er det imidlertid ingen kjempeløsning å ha barnehagebarn og tenåringer samtidig :-|

Skrevet

Vi har 3 barn sammen, ei på 6,5, ei på 5,5 og en på 10 mnd.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi har 3 barn sammen. To tenåringer og en attpåklatt på 5 år.

Litt rart og tenke på at vi neste år har ett barn i Videregående, ett på ungdomskole og ett på barneskole.

Skrevet

Vi har 3 barn sammen. To tenåringer og en attpåklatt på 5 år.

Litt rart og tenke på at vi neste år har ett barn i Videregående, ett på ungdomskole og ett på barneskole.

Mammaen min får en en på universitetet, en på videregående, en på ungdomsskolen og en i barnehage. :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mammaen min får en en på universitetet, en på videregående, en på ungdomsskolen og en i barnehage. :-)

Å jøsse navn;o)

Gjest girasol
Skrevet

Vi har ett barn på 2 1/2 år. Håper på en lillebror eller lillesøster i løpet av 2007! :)

Skrevet

Å jøsse navn;o)

Jeg var nesten 20 da lillesøster ble født... Mamma synes det er deilig hun har en ekstra mamma. :-)

Skrevet

To barn, et med kona og et med eksen. Hhv. 3,5 og 8,5 år gamle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...