Gå til innhold

Hvordan finner jeg ut hvilke busser som kjører til Gøteborg?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Lurer på hvor mye det koster å ta bussen til Gøteborg. Eller kan man komme seg dit på en annen måte?

Har litt knapt med tid siden jeg forsøker å overtale en veninne til å ta seg en tur dit i helgen.

me hvor finner jeg ut hvordan jeg kommer dit billigst mulig?

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest nicole40
Skrevet

Ikke vet jeg men du kan jo prøve

www.rutetelefonen.no

Tror de dekker det aller meste av busstilbudene her til lands.

Skrevet

Fra Oslo? Da kjører E6-ekspressen (http://www.nor-way.no), Euroline og Swebuss Ekspress. E6-ekspressen er klart billigst og tar i underkanten av fire timer (gratis kaffe, te og aviser).

Gjest Aviaana
Skrevet

Fra Oslo? Da kjører E6-ekspressen (http://www.nor-way.no), Euroline og Swebuss Ekspress. E6-ekspressen er klart billigst og tar i underkanten av fire timer (gratis kaffe, te og aviser).

swebuss tar 470 kroner tur/retur, synes det var i meste langet.

Skrevet

Som jeg sa, Norway Bussekspress er billigst. Du får det ikke billigere. (Jeg reiser den veien OFTE.)

Tidligere hadde de et tilbud som gjorde at du kunne komme hjem igjen på en enveisbillet hvis du reiste hjem samme dag, men jeg vet ikke om det gjelder lenger.

Skrevet

....skal du ha det billigere enn det - så får du heller haike.

Skrevet

....skal du ha det billigere enn det - så får du heller haike.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...