Gå til innhold

Hvorfor ser jeg fetere ut om kvelden?

Anbefalte innlegg

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Magen er problemområdet, og det er ikke fordi den er oppblåst. Den ser rett og slett fetere ut og disser om kvelden. Om morgenen derimot tenker jeg "wow, supermodell", når jeg ser meg i speilet. Magemusklene er det heller ikke noe i veien med.

Hvorfor ser jeg ut som jeg trenger slanke av meg noen kilo når jeg har vært oppe noen timer?

Grrr! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man krymper opptil et par cm iløpet av dagen, kanskje derfor, en er kortere på kvelden. Samt at det hjelper uansett på fettet at magen under er tom og flat uansett da.

Spiser jeg ikke hele dagen, så ser jeg slankere ut uansett på kvelden.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

man krymper opptil et par cm iløpet av dagen, kanskje derfor, en er kortere på kvelden. Samt at det hjelper uansett på fettet at magen under er tom og flat uansett da.

Spiser jeg ikke hele dagen, så ser jeg slankere ut uansett på kvelden.

Jeg har tenkt på den teorien selv. Magen min ser like fet ut uansett om jeg har spist eller ikke.

Har du samme problemet selv? Jeg er litt interessert i å finne ut om det er bare meg. :-)

Skrevet

Jeg har tenkt på den teorien selv. Magen min ser like fet ut uansett om jeg har spist eller ikke.

Har du samme problemet selv? Jeg er litt interessert i å finne ut om det er bare meg. :-)

ja, faktisk..:S

men hos meg er det veldig relatert til om jeg har spist. tror jeg..skal sjekke en kveld om det er slik uten at jeg har spist også. Har bare ikke ikke-spist hele dagen på en god stund. Sender svar i overimorgen om jeg klarte ikke spise.

Skrevet

Så "bra" å høre at flere er som meg :)

I tillegg til krympingen, tror jeg det har med væskeansamlinger å gjøre. Ihvertfall hos meg :)

Skrevet

Jeg tenker det samme som deg om morgenen hehe ;) nå derimot, er det kveld, og magen ser mer "pløsete" ut. Rart det der. Men tror alt strekker seg i løpet av natten når man ikke er i ro. For man bruker jo huden når man strekker armer og ben og går rundtomkring. Når vi sover, trekker huden seg sammen, og samtidig retter kroppen seg ut, for man krymer et par cm i løpet av dagen vet jeg.

Skrevet

Mange taper 2-4 kg på en natt. Væsketap.

Og fordøyelse.

lalala1365380457
Skrevet

hadde samme problem som deg før. men nå spiser jeg veldig lite karbohydrater iløpet av dagen, og mindre måltid, så nå er magen nesten like flat om kvelden også! merker at om jeg har spist et karbohydrat rikt måltid (f.eks. pizza,lasagne++) til middag så er magen ganske stor på kvelden.

Gjest hørtes mye ut
Skrevet

fire lite vann i løpet av en natt?

Skrevet

Og fordøyelse.

Masse omdannes til energi/varme?

Skrevet

fire lite vann i løpet av en natt?

Jeg har sett på vekta deres, og det er faktisk fint mulig med de som har slik kropp.

Noen menn kan svette ut ganske mye vann og omdanne ganske mye til varme i løpet av natta.

Et tredagers fylleslag kan ta enda mer.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

hadde samme problem som deg før. men nå spiser jeg veldig lite karbohydrater iløpet av dagen, og mindre måltid, så nå er magen nesten like flat om kvelden også! merker at om jeg har spist et karbohydrat rikt måltid (f.eks. pizza,lasagne++) til middag så er magen ganske stor på kvelden.

Jeg har testet ut den teorien, men det ser heller ikke ut som det er problemet her i gården. Kanskje jeg kan se en liten forskjell, men stor er den ikke. Jeg spiser generelt lite karbohydrater.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

ja, faktisk..:S

men hos meg er det veldig relatert til om jeg har spist. tror jeg..skal sjekke en kveld om det er slik uten at jeg har spist også. Har bare ikke ikke-spist hele dagen på en god stund. Sender svar i overimorgen om jeg klarte ikke spise.

:-)

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Det gjør ikke jeg. Jeg ha sjekket vekta.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Jeg tenker det samme som deg om morgenen hehe ;) nå derimot, er det kveld, og magen ser mer "pløsete" ut. Rart det der. Men tror alt strekker seg i løpet av natten når man ikke er i ro. For man bruker jo huden når man strekker armer og ben og går rundtomkring. Når vi sover, trekker huden seg sammen, og samtidig retter kroppen seg ut, for man krymer et par cm i løpet av dagen vet jeg.

Så er det ikke bare er meg som har problemet. Hvis nesten alle har det, må jeg bare slå meg til ro med det.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Så "bra" å høre at flere er som meg :)

I tillegg til krympingen, tror jeg det har med væskeansamlinger å gjøre. Ihvertfall hos meg :)

"Bra" det er flere. Det er kanskje noe alle sliter med.

Skrevet

Man har mindre vann i kroppen om morgenen, og det er lang tid siden man spiste.

Men det høres rart ut om forskjellen er så stor at den varierer mellom supermodell og disseflesk.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Man har mindre vann i kroppen om morgenen, og det er lang tid siden man spiste.

Men det høres rart ut om forskjellen er så stor at den varierer mellom supermodell og disseflesk.

Kan vann se ut som fett?

Skrevet

Kan vann se ut som fett?

Dette har jeg egentlig ikke noe greie på, men jeg vet at det kan se litt "hovent" ut når man har vann i kroppen.

Og man er jo på alle måter mere "oppfylt" om kvelden, de fleste veier mere da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...