Gå til innhold

Hvorfor ser jeg fetere ut om kvelden?

Anbefalte innlegg

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Dette har jeg egentlig ikke noe greie på, men jeg vet at det kan se litt "hovent" ut når man har vann i kroppen.

Og man er jo på alle måter mere "oppfylt" om kvelden, de fleste veier mere da.

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vann se ut som fett?

Mengden vann har selvsagt betydning, det er bare å veie seg om kvelden og så om morgenen igjen før du spiser/drikker, så ser du hva forskjellen utgjør.

Må samtidig driste meg til å si at du kanskje overdriver bitte lite grann. En ting er "feitere om kvelden"-greia, en annen ting er signaturen din kontra graden av overvekt.

Men det er jo en helt annen sak, selvfølgelig.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Mengden vann har selvsagt betydning, det er bare å veie seg om kvelden og så om morgenen igjen før du spiser/drikker, så ser du hva forskjellen utgjør.

Må samtidig driste meg til å si at du kanskje overdriver bitte lite grann. En ting er "feitere om kvelden"-greia, en annen ting er signaturen din kontra graden av overvekt.

Men det er jo en helt annen sak, selvfølgelig.

Underskriften overdriver, men det var det jeg kom på i farta. :-) Vektforskjellen er rundt 1 kilo fra morgen til kveld. Men jeg føler meg virkelig tykk så snart det har gått noen timer etter at jeg stod opp, som om jeg trenger gå ned 3-4 kilo.

Skrevet

Jeg og.. alltid vært sånn. Flat og fin mage om morgenen, stor bul og "sideflesk" om kvelden. Helt uforståelig for meg.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

Jeg og.. alltid vært sånn. Flat og fin mage om morgenen, stor bul og "sideflesk" om kvelden. Helt uforståelig for meg.

"Godt" det ikke bare er meg. Det ser ut til å være et vanlig problem. Jeg må heller lære meg å leve med det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...