Gjest tjukkebolla feita Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Dette har jeg egentlig ikke noe greie på, men jeg vet at det kan se litt "hovent" ut når man har vann i kroppen. Og man er jo på alle måter mere "oppfylt" om kvelden, de fleste veier mere da. Takk for svar. 0 Siter
muriel Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Kan vann se ut som fett? Mengden vann har selvsagt betydning, det er bare å veie seg om kvelden og så om morgenen igjen før du spiser/drikker, så ser du hva forskjellen utgjør. Må samtidig driste meg til å si at du kanskje overdriver bitte lite grann. En ting er "feitere om kvelden"-greia, en annen ting er signaturen din kontra graden av overvekt. Men det er jo en helt annen sak, selvfølgelig. 0 Siter
Gjest tjukkebolla feita Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Mengden vann har selvsagt betydning, det er bare å veie seg om kvelden og så om morgenen igjen før du spiser/drikker, så ser du hva forskjellen utgjør. Må samtidig driste meg til å si at du kanskje overdriver bitte lite grann. En ting er "feitere om kvelden"-greia, en annen ting er signaturen din kontra graden av overvekt. Men det er jo en helt annen sak, selvfølgelig. Underskriften overdriver, men det var det jeg kom på i farta. :-) Vektforskjellen er rundt 1 kilo fra morgen til kveld. Men jeg føler meg virkelig tykk så snart det har gått noen timer etter at jeg stod opp, som om jeg trenger gå ned 3-4 kilo. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg og.. alltid vært sånn. Flat og fin mage om morgenen, stor bul og "sideflesk" om kvelden. Helt uforståelig for meg. 0 Siter
Gjest tjukkebolla feita Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg og.. alltid vært sånn. Flat og fin mage om morgenen, stor bul og "sideflesk" om kvelden. Helt uforståelig for meg. "Godt" det ikke bare er meg. Det ser ut til å være et vanlig problem. Jeg må heller lære meg å leve med det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.