Gå til innhold

En herlig og etterlengtet samtale.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke snakket med samboeren min siden i går klokken tre (og jada, jeg VET at det er normalt å ikke snakke med dem på gjerne over en uke), men så ringte han endelig klokken 23.00 i kveld og fortalte at han hadde det kjipt i militæret. Han savnet meg og babyen så fælt, derfor skal han søke om å få komme lengre sør (og det har han visstnok krav på siden han har en så liten baby), da ble jeg glad!! Så nå er jeg faktisk ikke så trist lengre, og mye tyder på at det ikke kommer til å ta 8 uker før jeg ser ham igjen!!

Jeg føler meg så utrolig mye bedre idag. I går var jeg ganske langt nede, men jeg klarte selvfølgelig å ta meg av sønnen vår! Når jeg skrev at jeg lå å hylgrein på senga mens babyen lå i gangen å skreik, så var det bare noen minutter, men jeg grein likevel resten av kvelden fordi jeg følte alt var håpløst. Håper ingen dømmer meg fordet...

*kjempeglad i dag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen her som dømmer deg. :-)

Det meste løser seg til sist. :-)

Skrevet

PS! Jeg snakker/skriver meldinger med kjæresten min også stort sett hver kveld når han er vekk.

Skrevet

Nei, hvorfor skulle noen "dømme" deg? :-)

Men slik du beskrev det, så hørtes det ganske faretruende ut, og godt over hva som er en normal reaksjon. Derfor fikk du tips om å oppsøke hjelp. Du skal det det var utelukkende velmenende, og ikke for å dømme noen :-)

"......................................."

Skrevet

Så flott!!!!

Det gleder meg at du ser lysere på tilværelsen. Og det gleder meg enda mer at han antageligvis kommer nærmere dere!

Det var det jeg visste - du klarte å komme deg gjennom dette!!!

(Og jeg trodde ikke at du lot ham skrike i timesvis!)

lalala1365380457
Skrevet

det var godt å høre =)

følte sånn med deg når du skrev innlegg like etter han dro. minnte meg på når samboern min dro til militæret. han ble plassert langt oppe i nord, og kom nesten aldri hjem. jeg var så deprimert et helt år at jeg bare ville sitte hjemme, og gråt og gråt de første mndene (klarte ikke være ut, i frykt for å begynne å hylgrine blandt folk)

kjente jeg ble skikkelig trist når jeg leste innlegget ditt, for jeg skjønner så godt hvordan du har det. å så har du en liten baby i tillegg!

ble kjempeglad på din vegne for å høre at det ordner seg =) lykke til fremover :D

Skrevet

Så flott da:))

Kos deg med babysen og nyt dagen:)

God helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...