Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de er på web-tv? De gamle episodene altså?

Har lyst til å se de nye utover høsten sjøl jeg, men om jeg husker på det er jo ikke brått sikkert. Hadde lyst til å se programmet med Enerly i dag, men glemte hele greia til halvannen time senere :-(

Skrevet

Kanskje de er på web-tv? De gamle episodene altså?

Har lyst til å se de nye utover høsten sjøl jeg, men om jeg husker på det er jo ikke brått sikkert. Hadde lyst til å se programmet med Enerly i dag, men glemte hele greia til halvannen time senere :-(

Det så jeg og det var ikke så veldig spennende.

Skrevet

Det så jeg og det var ikke så veldig spennende.

Men jeg fant ut nå at det går i reprise på lørdag. Jeg gidder ikke betale for å se det på TV2 web-tv. Har lyst til å se det sjøl, selv om du ikke likte det :-)

Men du, er det bare meg som har tuklet med fontene her, eller er det blitt verre skrifttype i skrivefeltet her? En sped Courier-font som er bortimot uleselig... :-(

Og nå skjedde noe enda rarere, plutselig ble fonten endret til en annen type. Og så skifter det mellom denne andre og Courier om hver andre. Skikkelig ekkelt!

Skrevet

Men jeg fant ut nå at det går i reprise på lørdag. Jeg gidder ikke betale for å se det på TV2 web-tv. Har lyst til å se det sjøl, selv om du ikke likte det :-)

Men du, er det bare meg som har tuklet med fontene her, eller er det blitt verre skrifttype i skrivefeltet her? En sped Courier-font som er bortimot uleselig... :-(

Og nå skjedde noe enda rarere, plutselig ble fonten endret til en annen type. Og så skifter det mellom denne andre og Courier om hver andre. Skikkelig ekkelt!

Programmet var helt greit det men det kom ikke fram noe nytt. Noen floskler, livet er flott så lenge jeg har barna mine osv. Jeg synes absolutt du skal se det hvis du husker på det.

Ellers er det ikke gjort noen forandringer her inne som jeg kan se. Men det går fremdeles i sirup i perioder i hvert fall om dagen.

Skrevet

Programmet var helt greit det men det kom ikke fram noe nytt. Noen floskler, livet er flott så lenge jeg har barna mine osv. Jeg synes absolutt du skal se det hvis du husker på det.

Ellers er det ikke gjort noen forandringer her inne som jeg kan se. Men det går fremdeles i sirup i perioder i hvert fall om dagen.

Er nok bare maskinen min som trenger en-eller-annen forbedring! :-)

Skrevet

Er nok bare maskinen min som trenger en-eller-annen forbedring! :-)

Jeg hater datamaskiner som ikke klarer å oppføre seg :o(

Skrevet

Jeg hater datamaskiner som ikke klarer å oppføre seg :o(

*tester font* - nei -ser ut som før :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Enig!!

Det var en skikkelig "feel good"- serie for oss som var tenåringer i 80-årene! :-)

Skrevet

Ahhhhh! Limahl!

Han var min store helt da jeg gikk 1. og 2. klasse på barneskolen i 84/85...! Det sto "Limahl" istedet for Lars på alle skolebøkene mine. :-P

En annen helt fra den gang var Clark Kent. Laga krøll i panneluggen ved hjelp av Ultra Strong Catzy hårgelé og løp rundt med pledd og kleskløpe (kappe, altså)...! :-D

Det var tider det, ja. :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Bruce Boxleitner, da! Han hadde jeg glemt :)

Jeg gleder meg også!

Skrevet

Bruce Boxleitner, da! Han hadde jeg glemt :)

Jeg gleder meg også!

Bruce Boxleitner forsvant ut i verdensrommet etterhvert - fra sesong 2 var han fast inventar i sci-fi serien Babylon 5.

Skrevet

De første episodene, er dette en gammel link da mener du?

Evt når kan man se resten?

Mange mimre-navn der ja, skulle gjerne sett Glenn Medeiros nå, for eksempel :-)

Skrevet

De første episodene, er dette en gammel link da mener du?

Evt når kan man se resten?

Mange mimre-navn der ja, skulle gjerne sett Glenn Medeiros nå, for eksempel :-)

Den første serien var sånne norske og svenske kjendiser - pippi, Malin fra Saltkråkan, Ronja Røverdatter og sånn....:)

FRYDEFULT

Men de sendte det sommeren 2002 eller 2003

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...