flisa Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/08/17/474223.html Jeg skulle gjerne ha sett de første episodene i reprise også 0 Siter
Gemini Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Kanskje de er på web-tv? De gamle episodene altså? Har lyst til å se de nye utover høsten sjøl jeg, men om jeg husker på det er jo ikke brått sikkert. Hadde lyst til å se programmet med Enerly i dag, men glemte hele greia til halvannen time senere :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Kanskje de er på web-tv? De gamle episodene altså? Har lyst til å se de nye utover høsten sjøl jeg, men om jeg husker på det er jo ikke brått sikkert. Hadde lyst til å se programmet med Enerly i dag, men glemte hele greia til halvannen time senere :-( Det så jeg og det var ikke så veldig spennende. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Det så jeg og det var ikke så veldig spennende. Men jeg fant ut nå at det går i reprise på lørdag. Jeg gidder ikke betale for å se det på TV2 web-tv. Har lyst til å se det sjøl, selv om du ikke likte det :-) Men du, er det bare meg som har tuklet med fontene her, eller er det blitt verre skrifttype i skrivefeltet her? En sped Courier-font som er bortimot uleselig... :-( Og nå skjedde noe enda rarere, plutselig ble fonten endret til en annen type. Og så skifter det mellom denne andre og Courier om hver andre. Skikkelig ekkelt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Men jeg fant ut nå at det går i reprise på lørdag. Jeg gidder ikke betale for å se det på TV2 web-tv. Har lyst til å se det sjøl, selv om du ikke likte det :-) Men du, er det bare meg som har tuklet med fontene her, eller er det blitt verre skrifttype i skrivefeltet her? En sped Courier-font som er bortimot uleselig... :-( Og nå skjedde noe enda rarere, plutselig ble fonten endret til en annen type. Og så skifter det mellom denne andre og Courier om hver andre. Skikkelig ekkelt! Programmet var helt greit det men det kom ikke fram noe nytt. Noen floskler, livet er flott så lenge jeg har barna mine osv. Jeg synes absolutt du skal se det hvis du husker på det. Ellers er det ikke gjort noen forandringer her inne som jeg kan se. Men det går fremdeles i sirup i perioder i hvert fall om dagen. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Programmet var helt greit det men det kom ikke fram noe nytt. Noen floskler, livet er flott så lenge jeg har barna mine osv. Jeg synes absolutt du skal se det hvis du husker på det. Ellers er det ikke gjort noen forandringer her inne som jeg kan se. Men det går fremdeles i sirup i perioder i hvert fall om dagen. Er nok bare maskinen min som trenger en-eller-annen forbedring! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Er nok bare maskinen min som trenger en-eller-annen forbedring! :-) Jeg hater datamaskiner som ikke klarer å oppføre seg ( 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Jeg hater datamaskiner som ikke klarer å oppføre seg ( *tester font* - nei -ser ut som før 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Enig!! Det var en skikkelig "feel good"- serie for oss som var tenåringer i 80-årene! :-) 0 Siter
natolars Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Ahhhhh! Limahl! Han var min store helt da jeg gikk 1. og 2. klasse på barneskolen i 84/85...! Det sto "Limahl" istedet for Lars på alle skolebøkene mine. :-P En annen helt fra den gang var Clark Kent. Laga krøll i panneluggen ved hjelp av Ultra Strong Catzy hårgelé og løp rundt med pledd og kleskløpe (kappe, altså)...! :-D Det var tider det, ja. :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Bruce Boxleitner, da! Han hadde jeg glemt Jeg gleder meg også! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Bruce Boxleitner, da! Han hadde jeg glemt Jeg gleder meg også! Bruce Boxleitner forsvant ut i verdensrommet etterhvert - fra sesong 2 var han fast inventar i sci-fi serien Babylon 5. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 De første episodene, er dette en gammel link da mener du? Evt når kan man se resten? Mange mimre-navn der ja, skulle gjerne sett Glenn Medeiros nå, for eksempel :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 De første episodene, er dette en gammel link da mener du? Evt når kan man se resten? Mange mimre-navn der ja, skulle gjerne sett Glenn Medeiros nå, for eksempel :-) Den første serien var sånne norske og svenske kjendiser - pippi, Malin fra Saltkråkan, Ronja Røverdatter og sånn.... FRYDEFULT Men de sendte det sommeren 2002 eller 2003 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.