Gjest studentmamma Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Vi har ny leilighet med fliser på gulv, men ikke vegger. Jeg lurer på om noen vet hva de tar sånn ca pr kvadratmeter for å flislegge? Jeg skal gjøre det hvitt hvis det blir aktuelt. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 det koster ingenting å få anbud, slå opp i gulesider. påpek at du ikke bestiller jobben, men vil ha prisoverslag. for flislegging (arbeidet) inkl en billig flis tror jeg de regener ca 600kr kvm. men så har du riving av det gamle, legging av membran osv. =) 0 Siter
Excelsion Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 det koster ingenting å få anbud, slå opp i gulesider. påpek at du ikke bestiller jobben, men vil ha prisoverslag. for flislegging (arbeidet) inkl en billig flis tror jeg de regener ca 600kr kvm. men så har du riving av det gamle, legging av membran osv. =) Foreldrene mine betalte godt over 100.000 for flislegging, to bad da! (inkl toalett, vask, dusj og skap). Så vidt jeg vet var flislegginga det dyreste. Og det er små bad! VELDIG små bad, dass på det ene, og dusj på det andre. 0 Siter
Excelsion Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 det koster ingenting å få anbud, slå opp i gulesider. påpek at du ikke bestiller jobben, men vil ha prisoverslag. for flislegging (arbeidet) inkl en billig flis tror jeg de regener ca 600kr kvm. men så har du riving av det gamle, legging av membran osv. =) Jeg skulle ikke svare deg da :-) 0 Siter
Gjest shuperup Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg skulle ikke svare deg da :-) betalte de det for to bad tilsammen? eller pr stk? for hvis det var for to så er det ikke så dyrt. der jeg bodde før ble et bittelite bad pusset opp for ca 90.000. vi holder på å pusse opp bad selv nå, har bygd ut fra ca 3kvm til 9kvm. fikk prisanslag på rundt 200.000, men siden samboern min har jobbet som flislegger, og vi gjør alt vi får til selv blir det ca 60.000 0 Siter
illuminatum Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Har akkurat pusset opp badet nå. 9 kv. Legging av membran og fliser kom på kr 14000, men da også med gulvet. Selve flisene og fliselim kom på kr 10000. 0 Siter
illuminatum Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Har akkurat pusset opp badet nå. 9 kv. Legging av membran og fliser kom på kr 14000, men da også med gulvet. Selve flisene og fliselim kom på kr 10000. 0 Siter
Nemi Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hei. Ser du har fått forskjellige svar her. Jeg jobber i denne bransjen selv(VVS),og det som er det aller viktigste her,er at du vet at de som skal gjøre jobben,er godkjente i forhold til våtromsnormen.Ellers så kan det over tid bli sinnsykt dyrt Dette vet vi alt om,for på slike bad har vi vært maange ganger... http://www.ffv.no/comweb.asp?ID=11&segment=1&session=: Det er normalt at arbeidet er dyrest,men du får også med mange års garanti med deg! (Eget dokument til kunde) Dette er virkelig et rom en bør investere i. Blir det utført av ukyndige folk,kan det bli atskillig dyrere!! Dra rundt på de godkjente bedriftene og få deg anbud. Det er en grei plass å starte. Lykke til med oppussinga! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.